Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@10:36:54 GMT

ساخت بیمارستان دوم داراب را پیگیری می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۶۴۹۰

ساخت بیمارستان دوم داراب را پیگیری می کنیم

علی بهادر، در سفر یک روزه خود به شهرستان داراب، عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک بیمارستان فعال این شهرستان با مشکلاتی از جمله، کمبود پزشک متخصص، شمار زیاد بیمارانی که در شب به این مرکز درمانی مراجعه می کنند و معضل در بخش سنگ شکن مواجه است و به زودی برای حل این مشکلات اقدامات مناسبی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین با تصمیماتی که در این سفر اتخاذ شد، مشکل خدمات رفاهی بیماران (هتلینگ) بیمارستان داراب نیز به زودی حل خواهد شد.
بهادر در مورد بیمارستان بخش فورگ داراب نیز گفت: با توجه به بُعد مسافت و پراکندگی جمعیت این منطقه باید بیمارستان بخش فورگ هر چه زودتر ساخته و تجهیز شود اما تا آن زمان درمانگاه این بخش شبانه روزی خواهد شد.
وی، همچنین در نشستی که با فرماندار شهرستان داراب و مسئولان بیمارستان این شهر داشت، برای پیگیری ایجاد پایگاه اورژانس هوایی، تامین پزشک متخصص و راه اندازی موقت درمانگاه خصوصی بسیج، قول مساعد داد.
شهرستان داراب در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9877 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بیمارستان پزشک متخصص شبانه روزی فرماندار شهرستان داراب موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است