Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@11:50:46 GMT

تجاوز گروهی و قتل وحشیانه دختر ۱۶ ساله هندی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۷۰۳۰

گفته می‌شود وقتی والدین این نوجوان ۱۶ ساله درباره آزار جنسی به بزرگان روستا شکایت کردند، این دختر زنده سوزانده شد.بر اساس گزارش‌ها متهمان این دختر را وقتی پدر و مادرش به مهمانی رفته بودند، از خانه ربودند و دو مرد در جنگل‌های اطراف روستا به او تجاوز کردند.

شورای روستا دستور داده بود که متهمان ۱۰۰ بار "بشین پاشو" کنند و معادل ۷۵۰ دلار جریمه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث خشم مردانی شد که به تجاوز متهم شده بودند.شورا‌های روستایی اختیارات حقوقی ندارند، اما در خارج از شهر‌ها و نقاط دور افتاده حکم آن‌ها اعتبار دارد و بسیاری ترجیح می‌دهند برای اجتناب از هزینه‌های رسیدگی حقوقی رسمی، مشکلات خود را در این شورا‌ها حل کنند.

حادثه چطور اتفاق افتاد؟

یکی از مقام‌های محلی به خبرگزاری فرانسه گفته است که دو نفر از متهمان وقتی حکم شورای روستا را شنیدند، اول پدر و مادر دختر را کتک زدند و سپس به سوی خانه آن‌ها هجوم بردند تا با کمک مردان دیگر قربانی را زنده بسوزانند.از میان ۱۸ متهم تا کنون ۱۴ نفر بازداشت شده‌اند. یکی از دو مردی که متهم به آتش زدن دختر نوجوان است، بازداشت شده و یکی دیگر فراری است.

در هند موضوع تجاوز و آزار زنان بار‌ها باعث خشم عمومی، تظاهرات و اعتراض شده است.در سال میلادی ۲۰۱۶ حدود ۴۰ هزار مورد تجاوز در این کشور ثبت شده است.تجاوز گروهی به دختر هشت ساله مسلمان توسط هشت مرد هندو درمنطقه کشمیر هند در ماه ژانویه موجب خشم عمومی و اعتراض گسترده در نقاط مختلف این کشور شده است.

همچنین هفته گذشته پس از متهم شدن یکی از مقامات حزب حاکم "بی جی پی" به تجاوز به یک دختر شانزده ساله در ایالت "اوتار پرادش" در شمال هند، خشم عمومی بالا گرفته است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • آیین گاوکشان 
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد