Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@08:13:08 GMT

5 هشدار برای توقف برنامه های کاهش وزن!

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۷۱۰۷

5 هشدار برای توقف برنامه های کاهش وزن!

گاهی توقف وزن یعنی بدن تان با وزن فعلی متناسب است و نیازی نیست که تلاش بیشتری کنید. در واقع توقف وزن همیشه به این معنا نیست که شما قادر به کاهش وزن و رسیدن به اهداف تناسب اندام نیستید و نیاز به تغییرات بیشتری در رژیم غذایی و برنامه های ورزشی خود دارید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، در اینجا چند نشانه که با دیدن آنھا متوجه می شوید به محدوده وزن سالم رسیده اید، معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پریونشن، این نشانه ها عبارتند از:

از نظر جسمی سالم ھستید: اگر احساس خوبی از نظر سلامتی دارید، انرژی کافی برای فعالیت، کار و ورزش دارید و دچار خستگی زودرس و کسالت نمی شوید، اینھا شاخصھایی ھستند که بیش از عدد ترازو، حاکی از سلامتی شما ھستند.

به وزن ھدف خود خیلی نزدیک ھستید: اگر برای عضله سازی ورزش های استقامتی را انجام می دهید، ھمین عضله باعث می شود که وزن شما به نظرتان زیاد برسد زیرا وزن عضله از وزن چربی بیشتر است. بنابراین، در حالی که بدن شما سالم است و چربیھای اضافی را آب کرده اید، اما وزنتان آنطور که انتظار داشته اید، پایین نرفته است. در اینصورت اصلا نباید ناراضی و نگران باشید.

توقف وزن علیرغم رعایت قوانین کاھش وزن: شاید وزنی که مد نظر شماست، وزن سالم برای این سن شما نباشد و نباید وزن خود را از نقطه ای به بعد، کمتر کنید تا بدن شما سالمتر بوده و انرژی کافی برای فعالیت داشته باشد.

مشکلات مرتبط با وزن، شما را تھدید نمی کند: وزن، تنھا معیار سلامتی نیست. اندازه محیط دور کمر ھم مھم است. انقدر که اندازه دور کمر، می تواند نشانه سلامتی یا عدم سلامتی باشد، وزن اھمیت ندارد. ھمچنین، میزان کلسترول خون، فشار خون و قند خون، از معیارھای مھم تخمین میزان سلامتی ھستند و فردی که وزن طبیعی یا حتی وزن بالایی دارد، لزوما دارای کلسترول، فشار و قند خون طبیعی یا غیرطبیعی نیست.

شادی زندگی را قربانی وزن نکنید: وزن کم کردن تا حدی که به وزن سالم برسیم خوب است اما اگر به جایی رسیدید که کاھش وزن برای شما شکل وسواسی به خود گرفت و از توجه به داشته ھا و شادی ھای زندگی محروم ماندید، یعنی دارید در مسیر اشتباه قدم برمیدارید. کاھش شدید انرژی و غذای دریافتی بدن را وارد فاز ذخیره تمام ذرات چربی در بدن میکند و ھر قدر ھم که تلاش کنید، بدن شما به مخالفت با شما پرداخته و دیگر نمیگذارد وزن خود را کم کنید.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند اسب اینجا می‌بینید؟

آیا می‌دانستید که اولین تست‌های شخصیت در سال ۱۹۲۰ ظاهر شد؟ در ابتدا از آن‌ها برای ساده سازی انتخاب پرسنل در ارتش استفاده می‌شد.

امروزه این تست‌ها کاربرد‌های زیادی دارند، از روانشناسی بالینی گرفته تا مشاوره رابطه.

ما از شما دعوت می‌کنیم تا در یک آزمون کوچک شرکت کنید، که به شما می‌گوید چقدر زندگی را جدی می‌گیرید.

چند ثانیه فرصت دارید عکس را ببینید و پاسخ دهید که چند اسب با چشم غیر مسلح دیده اید.

معنی پاسخ شما این است:

۱ اسب:

اگر توجه شما به تصویر یک اسب معطوف شد، نشان دهنده این است که شما خیلی مراقب نیستید.

شما تمایل دارید زندگی را سطحی ببینید، بدون اینکه روی جزئیات کوچک تمرکز کنید. تصمیم گیری شما سریع است و پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر خوب را دارید.

شما برای نظرات دیگران ارزش قائل هستید و خودخواه نیستید، بدون توجه به اینکه دیگران در مورد آن‌ها چه فکری می‌کنند، در اجرای ایده‌ها و برنامه‌های خود اطمینان دارید. با کمی تلاش می‌توانید به آنچه می‌خواهید برسید.

۵-۱۰ اسب:

شما فردی هستید که زندگی را بسیار جدی می‌گیرید. در همه زمینه ها، چه در محل کار، چه در خانه و چه با دوستان، حداکثر خود را وقف می‌کنید. پشتکار و نگرش جدی شما ارکانی هستند که شما را در رسیدن به اهدافتان سوق می‌دهند.

علیرغم این ویژگی‌های مثبت، شما تمایل به بی دقتی در برنامه روزانه خود دارید. به احتمال زیاد اجازه می‌دهید قبل از شستن ظروف، به آرامی انباشته شوند، زیرا تمیز کردن برای شما اولویت ندارد.

شما تمام تلاش خود را به سمت حرفه خود هدایت می‌کنید و به دنبال ایجاد روابط مستحکم هستید.

۱۱ اسب یا بیشتر:

اگر توانستید ۱۱ یا بیشتر اسب را در عکس شناسایی کنید، به شما تبریک می‌گویم! این نشان می‌دهد که شما فردی بسیار مراقب هستید که برای دیدن زندگی با تمام جزئیات و ظرایف آن ارزش قائل هستید. توانایی شما در توجه به چیز‌هایی که دیگران ممکن است متوجه آن نشوند قابل توجه است. وقتی درگیر هر کاری می‌شوید، از شستن ظروف گرفته تا ساختن خانه، این کار را با احتیاط کامل انجام می‌دهید و مطمئن می‌شوید که هیچ جزئیاتی از قلم نیفتد.

کمال جویی برای شما مهم است و تلاش می‌کنید تا همه اقدامات خود را مدبرانه و روشمند انجام دهید. با این حال، یک نقطه ضعف می‌تواند عدم اطمینان در مورد نتایج باشد. این امکان وجود دارد که در برخی شرایط به خود شک کنید. اما اصرار خود را در دستیابی به کمال به یاد داشته باشید و اعتماد کنید که تلاش شما ارزش آن را خواهد داشت، زیرا نتایج واقعاً چشمگیر خواهد بود!

این توانایی برای مشاهده دقیق و تلاش برای تعالی می‌تواند ابزار ارزشمندی در بسیاری از جنبه‌های زندگی باشد. به ارزش گذاری این ویژگی‌ها ادامه دهید و آن‌ها را در تلاش‌های خود به کار ببرید، زیرا می‌توانند در‌هایی را به روی دستاورد‌های بزرگ و رضایت شخصی باز کنند.

منبع: بیتوته

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • هشدار دانشمندان درباره نوشیدن آب قبل از خواب
  • چربی‌سوزی مؤثر با این ۵ ماده غذایی
  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان یزد
  • گردن‌درد را با این تمرین‌های ساده در خانه درمان کنید
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند
  • چند اسب اینجا می‌بینید؟
  • سرمازدگی در کمین محصولات کشاورزی و باغی چهارمحال و بختیاری
  • آیا روغن زیتون می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟
  • لزوم پرهیز شهروندان زنجانی از توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها