Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@22:13:34 GMT

داستان حکیمانه خواننده معروف +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۷۲۴۱

مجید اخشابی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: روزی شاگردی از استاد خود پرسید:

‎سم چیست؟

‎استاد به زیبایی پاسخ داد: ‎هر آنچه که بیش از نیاز و ضرورت ما باشد، سم است؛ مانند: قدرت، ثروت، بلندپروازی، نفرت و یا هر چیز دیگری. ‎شاگرد دوبار پرسید: ترس چیست؟

‎استاد پاسخ داد:

‎عدم پذیرش ناپایداری چیز‌ها در زندگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

‎ چنانچه ما این ناپایداری را در زندگی پذیرا باشیم، به ماجراجویی تبدیل خواهد شد! ‎

شاگرد بار دیگر پرسید: حسادت چیست؟

‎استاد ادامه داد: ‎عدم پذیرش داشته‌ها و موقعیت‌های خوب در دیگران. ‎اگر ما آن خوبی‌ها در دیگران را بپذیریم، به الهام و انگیزه تبدیل خواهد شد.

شاگرد پرسید: خشم چیست؟

‎استاد پاسخ داد:

‎رد و عدم قبول چیز‌هایی که فراتر از کنترل و #توانایی ما است. ‎اگر ما آن را پذیرا باشیم، این ویژگی به صبر و شکیبایی بدل خواهد شد.

شاگرد: نفرت چیست؟

‎استاد: ‎عدم پذیرش شخص به همان صورتی که هست. ‎اگر ما شخص را بدون قید و شرط پذیرا باشیم، این نفرت به عشق تبدیل خواهد شد... مسیر خوشبختی و آرامش همیشه هموار و در دسترس است و با روش‌های ساده بدست می‌آید، ولی ما آدم‌ها برای رسیدن به این اهداف دنبال فرمول‌های پیچیده و سخت هستیم که دست‌برقضا هیچکدام افاقه نمی‌کنند (حداقل برای جامعه امروزی ما با این همه علوم و فنون و شعار‌ها و توصیه‌های گوناگون).

اغلب این فرمول‌ها روش‌هایی هستند برای به کارگیری تفکرات و نهایتا رفتاری که تا کنون نداشته‌ایم و ما را ترغیب می‌کنند به اینکه آن‌ها را اجرا و اعمال کنیم.

ولی در این خصوص باید به شما عرض کنم که شاید بهترین روشی که به‌طورواقعی درحال‌حاضر اثرگذار و کارآمدست، #پرهیز است! بله پرهیز.

لازم نیست چیزی بر خود بیافزاییم!

همین که خود را عاری از عادت‌های بازدارنده و زننده‌ای کنیم که به آن‌ها دچاریم کافیست وعین موفقیت و کمال است؛ و جمله آخر و کلیدی اینکه یادمان باشد همیشه و همیشه باید در دیگران به دنبال خوبی‌ها و ارزش‌ها و محسناتشان باشیم و در خودمان کاستی‌ها و معایب را جستجو و مرتفع کنیم.

در پناه حضرت مهر، هفته بسیار خوب و موفقی داشته باشید.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زیبایی خشم عشق جامعه موسیقی اخشابی داستان حکیمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم

محسن مقصودی، مجری برنامه ثریا، با انتشار فیلمی در توییتر نوشت: کار خدا رو می‌بینی! خون کودکان غزه، آقای دیدی کمدین معروف آلمانی را هم بیدار کرده!

دیگر خبرها

  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • عکس| داوود کیم به قولش عمل کرد/ خواننده کره‌ای تمام پولش را خرج مسجد کرد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین