Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خصوص عملکرد شورای پنجم گفت: عملکرد اعضای شورای شهر تهران در نزدیک به یک سالی که از روی کار آمدن آنها گذشته نشان می دهد آنها تنها به دنبال نفی آنچه در گذشته انجام شده هستند و قرار براین است آنچه عملکرد شورا ومدیریت شهری پیشین است در نظر گرفته نشده یا از کنار آن با بی اعتنایی عبور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بی شک تفکر کوبیدن یا عبور کردن بی تفاوت از کنار عملکرد ودستاوردهای گذشته بسیار اشتباه ومنسوخ شده است چرا که تا مدت زمانی میتوان به چنین رفتارها وعکس العمل هایی دست زد.

شاکری با اشاره به بنیان گذاشتن رسم لجبازی از سوی اعضای شورای پنجم گفت: متاسفانه اعضای شورای شهر و مدیریت شهری در کمتر از یک سال گذشته دست به ابداعات جدیدی در نظام مدیریتی کشور زده‌اند که جای تاسف دارد, آنها با بینان گذاری روش غلط نفی عملکرد گذشتگان بنای مدیریت لجوجانه یا همان عبارت لج بازی را به منصه ظهور رسانده اند. 

به اعتقاد شاکری، عملکرد غلط مدیریت شهری منجر به افزایش خسارت و زحمت فراوان بر دوش مردم شهر شده است چرا که لج بازی نتیجه ودستاوردی غیر از زیان رساندن به مردم  در پی ندارد.

 وی با ابراز نگرانی از تصمیمات شورای شهر تهران دراین باره گفت: برگزاری کتاب در مصلی بسیار جای تعجب دارد، هنگامی که پایتخت از ظرفیت مجموعه بزرگی چون نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برخوردار است، نمایشگاهی با وسعت فراوان, زیرساخت های بسیار وسیع و محوطه های بسیار گسترده که امکاناتی چون  خطوط مترو و اتوبوسرانی دارد؛ برگزاری آن در مصلی آیا ره آوردی غیر از ایجاد مزاحمت؛ افزایش ترافیک و نتیجه ای غیر از لج بازی شورای شهر با دستاوردهای پیشین مدیریت شهری دارد؟

وی ادامه داد: وضعیت اطراف مصلی به قدری بغرنج است که روز گذشته مسئولین راهنمایی رانندگی از فشار زاید الوصفی در ترافیک اطراف مصلی گزارش می دادند بگونه ای که مجبور شدند تمام پارکینگ های مصلی را که تا پیش ازاین قرار نبود در اختیار مردم قرار داده شود به روی مردم گشودند.

شاکری گفت: بنده واقعا متعجبم که اعضای شورای شهر برچه  اساسی واز چه منظری تصمیم به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی را اتخاذ کرده اند؟آیا براساس نظر سنجی مردمی به چنین استدلال وراهکاری رسیده اند؟ آیا از میزان واقعی بازدید کنندگان یا نحوه حضور مردم وایجاد ترافیک در اطراف مصلی مطلع نبوده اند؟ بی شک تصمیم گیری‌های اعضای شورای شهر جای نگرانی دارد و آنها نشان  داده‌اند که بر هر مساله‌ای که ورود می کنند مردم وصاحب نظران نگران پایان آن و تصمیمی می شوند که اعضای شورای شهر آن را اتخاذ می کنند.

شاکری با اشاره به لجبازی اعضای شورای شهر در اثبات خود به مردم گفت: متاسفانه لجبازی اعضای شورای شهر نه تنها به سهولت دسترسی و افزایش آرامش شهر فکر نکرده اند بلکه آنها حتی ناشران خارجی و میهمانان خارجی شرکت کننده در نمایشگاه کتاب را هم در نظر نیاورده اند.

وی بیان کرد: متاسفانه اصلاح طلبان از بدو روی کار آمدن در ریاست جمهوری تا مجلس وشورای شهر از مترو تا مسکن مهر وسایر دستاوردها را به زیر سوال برده ونشان دادند جز بهانه تراشی ولجاجت راهکاری برای اثبات خود به مردم ندارند در حالی که ازاین موضوع غافل هستند که مردم براساس  کارکردها مسوولین را مورد قضاوت قرار می هند نه رفتارها و روشهای سیاسی وانتخاباتی.

وی افزود: بنده پیشنهاد می کنم ریاست شورای شهراز تعدادی از نمایندگان شورای شهر که بودن یا نبودنشان دراین شورا تفاوتی نمی کند تقاضای استعفای داوطلبانه داشته باشد تا با خروج این دوستان از شورا افرادی جایگزین شوند که از ظرفیت وکارآمدی برای خدمات دهی به مردم برخوردارند. 

شاکری گفت: بی شک در صورت چنین اتفاقی ورود اعضای جدید به شورای اسلامی شهر تهران منجر به تقویت نظام تصمیم گیری وافزایش مردم سالاری و وظیفه محوری در بین دو گروه رقیب در شورای شهر می شود وبه تصمیمات مهمی که رشد وتوسعه شهر را در پیش دارد منتهی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند