Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کاوه تهیه کننده مجموعه عروسکی «سرحال» درخصوص روند تولید این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تا امروز تقریبا حدود 15 قسمت از مجموعه پخش شده و نسبت به کارهای دیگر، توانسته بازخورد خوبی را از مخاطبان خود بگیرد، اما باز جا دارد بیشتر دیده شود تا تولید آن جلو برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون 60 درصد از تولید انجام شده و فقط 40 درصد از تولید آن باقی مانده و هرچه تولید آن به روزهای پایانی نزدیک شود، جذابتر هم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساخت مجموعه عروسکی «سرحال» به سفارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش است، بیان کرد: من بیش از 15 سال است که کار عروسکی می کنم و همیشه به دنبال ساخت کارهای متفاوت بودم تا اینکه به پیشنهاد وزارت بهداشت و در راستای تبیین شعار سبک صحیح زندگی و خود مراقبتی تولید این مجموعه را در دست گرفتیم.

کاوه افزود: برای تولید مجموعه (سرحال) با وزارت بهداشت به سرفصل های مشترک رسیدیم و سعی کردیم با ایجاد تفاوت در طراحی عروسک ها، به چهره های رئال بیشتری در ساخت عروسک ها برسیم.

تهیه کننده مجموعه عروسکی «سرحال» با اشاره به پخش این مجموعه از شبکه نسیم، گفت: بحث و قصه های «سرحال» صرفا در حوزه کودک نیست و بقیه سنین هم با او ارتباط برقرار می کنند. در واقع یک مجموعه عروسکی فقط برای کودکان نیست و ما درنظر گرفتیم تا پخش این مجموعه را از شبکه نسیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود پیشنهاد وزارت بهداشت، یا نظر مدیران شبکه نسیم شاید این تداوم در تولید مجموعه وجود داشته باشد، البته با پخش 15 قسمت نمی شود تصمیم نهایی گرفت و باید تا ادامه پخش صبر کنیم.

این تهیه کننده عنوان کرد: مجموعه عروسکی «سرحال» در 100 قسمت، 30 دقیقه ای در ایام ماه مبارک رمضان نیز روی آنتن می رود، البته شب های قدر به مناسب شهادت امام علی (ع) پخش نخواهیم داشت.

کاوه با اشاره به ترویج فرهنگ ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی، اظهار کرد: اصل هدف ما از همان ابتدا اشاعه فرهنگ ایرانی و بومی خودمان بود، متاسفانه بچه های امروز به دلیل کم‌کاری یا سهل‌انگاری من، همکاران و خانواده هایشان از مجموعه های خودمان دور شدند. البته ساخت عروسک ها به تکنیک ساخت آنها و امکانات مربوط می شود. هدف ما تولید عروسک هایی با اصالت و فرهنگ خودمان است، که خوشبختانه تا امروز مردم توانستند با مجموعه و عروسک های ما همزادپنداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت‌) در جمع مدیران و مجریان طرح‌های پتروپالایش کنگان و پتروشیمی سروش، نگین و آلای مهستان، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تهیه «برنامه عملیاتی و پیگیری ویژه» برای تحقق شعار سال در صنعت بزرگ پتروشیمی است.

وی با تأکید بر پیگیری رئیس‌جمهور، معاون اول و وزیر نفت بر حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی تصریح کرد: خوشبختانه با قوانین و مشوق‌های موجود، بسیاری از مشکلاتی که در روند ساخت طرح‌ها موجود بود، کاهش یافته است و شاهد تسهیل و شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های پتروشیمی که امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند، هستیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، بر حمایت قاطع شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ساخت و تکمیل طرح‌های مختلف پتروشیمی تأکید کرد و از مجریان طرح‌های پتروشیمی خواست بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌ها و سازندگان داخلی را در دستور کار قرار دهند.

شاهمیرزایی افزود: همواره به هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی اعلام شده است که در کنار آن‌ها هستیم و نهایت همکاری و کمک در روند ساخت طرح‌ها را بر اساس دستورعمل‌ها و قوانین موجود خواهیم داشت.

وی رویکرد اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ادامه روند حداکثر بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی در اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: فعالیت‌های انجام‌شده از سوی واحدهای مختلف پتروپالایش کنگان می‌تواند الگوی مطلوبی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش باشد.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های انتخاب کنگان، پیشگامان سیراف انرژی، ویستا انرژی ارغوان و سپهر کنگان نیز حضور داشتند و گزارشی از روند ساخت طرح‌های خود ارائه کردند.

کد خبر 6098463 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • ۸۴ درصد پهپادهای کشاورزی در داخل تولید می‌شوند
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • راه اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک دوکلاچه
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه جمعیتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی
  • سندهای به روز شده رفسنجان به دست مردم بومی قشم رسید
  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • تولید سلنیوم آلی و رقیق‌کننده اسپرم با مصرف دامی در کشور
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است