Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@04:15:49 GMT

پایان همکاری علی کریمی با سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۸۹۶۷

پایان همکاری علی کریمی با سپیدرود

جلسه شش ساعته علی کریمی با مالک باشگاه سپیدرود در نهایت به قطع همکاری طرفین منجر شد.

به گزارش مشرق، بعد از کش و قوس‌هایی که در مورد برگزاری جلسه علی کریمی با مالک باشگاه سپیدرود صورت گرفت در نهایت امروز نشستی بین این مربی با تن‌زاده مالک این باشگاه برگزار شد که این جلسه پایان خوشی برای ادامه همکاری علی کریمی با سپیدرود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست شش ساعته سرمربی تیم فوتبال سپیدرود صبحت‌ها و خواسته‌های خود را مطرح کرد اما جواد تن‌زاده پیشنهاداتی را که در حوزه اختیارات فنی است به کریمی ارائه کرد که این موضوع مورد موافقت سرمربی تیم فوتبال سپیدرود قرار نگرفت.

از سوی دیگر گفته می‌شود کریمی در این جلسه از همکاران و دستیاران خود دفاع کرده و تعدادی از حاضرین هم عنوان کردند که این کادر فنی با تلاش و پشتکار خود موفق شده سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کند.

با پایان جلسه مالک باشگاه و علی کریمی در نهایت سرمربی سپیدرود و مالک باشگاه به نتیجه برای ادامه همکاری نرسیدند تا سرخ‌پوشان گیلانی شرایطی جدید بعد از بقا در لیگ برتر تجربه کنند.

باید دید آیا سپیدرودی‌ها می‌توانند مربی خوبی را جایگزین جادوگر فوتبال ایران کنند یا اینکه شرایط به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اعلام محمدباقر قالیباف به پایان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از نواختن زنگ پایان جلسه نوبت صبح صحن مجلس اعلام کرد: ساعت ۱۴:۳۰ امروز، جلسه مجلس با دستورکار رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 6091938 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن