Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان، اظهار داشت: نیازمند نیروی توانمند و ماهر برای ایجاد فرصت های شغلی، کاهش نرخ بیکاری و توسعه کشور داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، عبدالنبی سواعدی، مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان، در جمع مربیان این اداره کل، با بیان اینکه مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خدمات شایسته ای به افراد ذینفع ارائه می دهند، گفت: نیاز کشور به نیروی توانمند و ماهر برای ایجاد فرصت های شغلی، کاهش نرخ بیکاری و توسعه کشور از طریق آموزش مهارتی بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فنی و حرفه ای در این راستا وظیفه ای سنگین بر عهده دارد، افزود: مربیان باید به سمتی حرکت کنند تا از سیاست ها، رویکردها و برنامه های آتی سازمان مطلع و با استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت ها این وظیفه خطیر را انجام دهند.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان، تاکید کرد: مربیان برای اجرای صحیح و هدفمند رسالت آموزشی نیاز به بروزرسانی دانش و ارتقای مهارت دارند و این امر سبب اثربخشی آموزش و در نهایت اشتغال کارآموزان خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه روش انتقال مهارت تغییر پیدا کرده، اذعان داشت: اگر مربیان از فنون نوین تدریس و انتقال مهارت مطابق تکنولوژی روز استفاده کنند بسیاری از جوانان پس از فارغ التعلیمی، کارآفرین و یا جذب بازارکار خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه از همین کارگاه های آموزشی است که می توان کالای ایرانی توسط جوانان کارآفرین تولید و از آن حمایت کرد، ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی همه مراکز آموزشی با کارکارشناسی مربیان باید در خرید مواد مصرفی و تجهیزات اداری و آموزشی از وسایل ایرانی تهیه کنند.

 

در پایان از رؤسای مراکز، کارشناسان و مربیان آمزش فنی وحرفه ای با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مجلس روز ملی خلیج فارس برجام مصلی مساجد جشن نیمه شعبان ۱۰ اردیبهشت کتاب اقتصاد مقاومتی مهارت آموزی اشتغالزایی فنی و حرفه ای کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‍الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگز شد.

در این مراسم بیش از ۲۵۰ نفر از فرماندهان و اساتید دانشگاه‌ها، فرماندهان مراکز آموزش تخصصی و وظیفه آجا، فرماندهان گروهان، گردان و مربیان منتخب، فرماندهان ارشد نظامی و مناطق پدافند هوایی، هوایی و دریایی و فرماندهان آموزش یگانی منتخب آنها و دست اندرکاران مهارت آموزی نیرو‌ها بصورت حضوری و وبیناری تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از اپلیکیشن نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه پایانه بار یزد
  • رویداد صدرا دانشجویان را با فرصت‌های شغلی جدید آشنا می‌کند
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • ترسیم ۴ برنامه تربیتی و آموزشی مهم در نیروی دریایی
  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم