Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مجتمع فولادسازی زرند ایرانیان گفت: بسیاری از پرسنل این مجموعه صنعتی بزرگ از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی بوده که انصافا از پرسنل خوب و کیفی مجموعه فولاد نیز هستند و این موضوع خرسندی مدیران زرند ایرانیان را نیز در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار آنا، محمودرضا فرودنیا در دیدار با دکتر علیرضا مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرند با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه و این دیدار گفت: «همکاری های خوبی که در این مدت با دانشگاه آزاد اسلامی زرند داشتیم فرصت مغتنمی است که مجموعه فولادسازی زرند ایرانیان در پی آن بوده و از هر فرصتی برای استفاده از این ظرفیت علمی تلاش خود را بکار بسته تا این همکاری و تعامل مثبت استمرار داشته و هدفمند تر برای یک نتیجه برد برد دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مرادی هم با قدردانی از حسن نیت مجموعه بزرگ و قابل احترام فولاد زرند ایرانیان گفت: «از ارتباط و همکاری بیشتر و بهتر با این مجموعه صنعتی استقبال و اعتقاد مان بر این است که همکاری دو مجموعه می تواند به رفع بسیاری از معضلات شهرستان نیز کمک کند.»

رئیس واحد زرند با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های این واحد دانشگاهی اظهار کرد: « بهترین امکانی که می تواند زمینه همکاری بیشتر این دو مجموعه را فراهم کند، آزمایشگاه بتن دارای پروانه استاندار و مجهز این واحد دانشگاهی است.»

مرادی افزود: «وجود نیروهای متخصص در همه رشته ها امکان پشتیبانی آموزشی پرسنل مجموعه فولاد را در بخش های آموزش پودمانی و ضمن خدمت بهمراه امکانات و تجهیزات منحصربفرد از جمله اقامتی و ورزشی می تواند در همکاری متقابل ظرفیت مناسبی را فراهم آورد که در همین راستا آمادگی خود را اعلام می کنیم.»

در پایان طرفین با ابراز رضایت از این ارتباط و همکاری در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری در اولین فرصت ممکن به توافق رسیدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار