Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ​همزمان با فرا رسيدن هفته بزرگداشت مقام معلم، طي مراسمي به مناسبت بيست و پنجمين سالگرد تاسيس موسسه فرهنگي «سپهر معرفت» و «مدارس سپهر»، با حضور مديران ارشد بانک صادرات ايران و مقامات فرهنگي و هنري کشور، از مديران بانک صادرات ايران، موسسان، آموزگاران منتخب، معلمان پيشکسوت و همچنين دانش آموزان نخبه اين مدارس تجليل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، بيست و پنجمين سالگرد تاسيس موسسه فرهنگي سپهر معرفت طي مراسمي با حضور احمد مسجد جامعي عضو شوراي شهر تهران و وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي، پرويز مقدسي رييس هيات مديره و علي حاجي پور معاون شعب و بازاريابي بانک صادرات ايران، منوچهر ناصر الملکي رييس موسسه فرهنگي سپهر معرفت، استاد اسرافيل شيرچي هنرمند برجسته خطاطي کشور، اعضاي هيات موسس، معلمان پيشکسوت و خانواده هاي دانش آموزان منتخب و در آستانه «روز معلم» گرامي داشته شد.
بنا براين گزارش، احمد مسجد جامعي در اين مراسم طي سخناني با بيان اينکه پس از راه اندازي دارالفنون در ايران که ويژه افراد متمول نزديک به دربار بوده، صاحبان سرمايه و علم و دانش با ايجاد موسسات خيريه، آموزش در ميان اقشار عمومي جامعه را بسط داده اند، گفت: چهره هاي بزرگي در ميان دانش آموختگان اين موسسات ظهور کردند که در فرهنگ و ادبيات ايران آثار بزرگي بر جاي نهادند.
همچنين منوچهر ناصر الملکي با تبريک روز معلم به آموزگاران اين مجموعه، به سابقه ٢٥ ساله تاسيس اين مجموعه توسط مديران بانک صادرات ايران اشاره کرد و گفت: تا کنون بيش از ١٠٠ ميليون نفر ساعت کار آموزشي در اين موسسه انجام شده و طي اين مدت بيش از ٢٠ هزار دانش آموز از سرچشمه هاي معرفت و علم و دانش در مدارس سپهر بهره مند شده اند که اين مهم هيچگاه بدون حمايت بانک صادرات ايران ميسر نبوده است. در اين مراسم که با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي از سوي دانش آموزان آن همراه بود، از يادمان ٢٥ سالگي آن با اثري از خوشنويسي استاد اسرافيل شيرچي پرده برداري شد.
گفتني است، موسسه فرهنگي «سپهر معرفت» در سال ١٣٧٢ با حمايت بانک صادرات ايران پايه گذاري شد که نقش آن در راستاي انجام رسالت هاي اجتماعي همچنان برجسته است. اين موسسه با در اختيار داشتن ١٥ مدرسه در سطوح مختلف تحصيلي در شهرهاي مختلف کشور در حال حاضر ٤٤٠٠ نفر دانش آموز شاغل به تحصيل و ٣٨٥ کادر آموزشي دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور

شهباز حسن پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون حرکت مثبت صنعت نفت و گاز کشور به سمت دانش بنیان شدن به خبرنگار قدس گفت: صنعت نفت و گاز محوریت اصلی تولید بار اول بوده است این صنعت یکی از موفق ترین صنایع کشور در همکاری با بخش دانش بنیان های کشور بوده است و به کمک همراهی بخش اقتصاد دانش بنیان در کاهش هدررفت انرژی در کشور، توسعه زنجیره ارزش و همچنین صادرات خدمات فنی و مهندسی دانش بنیان حوزه نفت و گاز سهم بسیار کلیدی در رسیدن رشد اقتصادی کشور به میزان بسیار بالا و خوب ایفا کرده است و صنعت نفت و گاز ایران توانسته است قدم های خوبی را در مسیر دانش بنیان شدن این صنعت بردارد که  با بهره گیری از تداوم استفاده حداکثری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان به مانند دو سال گذشته که در حوزه تولید بار اول بیشترین همکاری را داشته است، در سال آتی نیز به همین شکل ادامه خواهد داد تا شاهد تداوم بهره وری در این صنعت باشیم

حسن پور نماینده مجلس در رابطه با دستاوردهای کلیدی این همکاری گفت: با تکیه بر همین تجهیزات تولید بار اول شده به دست دانش بنیان های نفتی، توانستیم در داخل و خارج از کشور به توسعه زنجیره ارزش محصولات برسیم و حالا می توانیم در خارج از کشور در قالب پالایشگاه های فراسرزمینی این مهم را دنبال کنیم که قطعاً برایمان سودمند است. به کارگیری از دانش بنیان ها در صنعت نفت و گاز علاوه بر رشد اقتصادی، کاهش هدررفت و افزایش بهره وری، ارزآوری خوبی برای کشور نیز داشته است.

وی ادامه داد: ما از توان بالایی در حوزه های مختلف به لحاظ فنی و مهندسی برخوردار هستیم. صادرات این خدمات به دیگر کشورها نیز سیاست دیگری است که دولت سیزدهم به اجرا گذاشت. به ویژه سابقه ای که در این زمینه از خود به جای گذاشته ایم، مبنی بر عمل به تعهداتمان در مقابل کشورهای دیگر، زمینه خوبی برای گسترش این سیاست به وجود آورده است. خدماتی که ما به دیگران ارائه می دهیم، به لحاظ قیمت و کیفیت توان رقابتی در عرصه بین الملل دارد و این موضوع برایمان یک مزیت محسوب می شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان گفت: از طریق سیاست گذاری مهم در زمینه استفاده از دانش بنیان ها در صنعت نفت و گاز توانستیم در شرایط تحریمی به رکورد جدید در فروش نفت و بازارسازی تضمینی و بسیار مهم در کشور های همسو با خود در جهت مقابله حداکثری و خنثی سازی تحریم ها اقدام کنیم. باید دیگر صنایع نیز به مانند صنعت نفت و گاز مسیر دانش بنیان شدن خود را با توسعه همکاری با دانش بنیان ها تداوم بخشند تا شاهد تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان