Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: مردمی کردن اقتصاد مهمترین اولویت توسعه اقتصادی است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشتخوار، سید ابوالفضل رضوی شامگاه شنبه در بازدید از منطقه محروم و مرزی رشتخوار و خواف در نشست با مردم رشتخوار اظهار داشت: از 12 هزار میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته به توسعه روستایی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی کشور سهم استان خراسان رضوی 610 میلیارد تومان است که بعد از سیستان این استان بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت این وام را به کسانی که قادر به بازگشت آن به بانک‌ها هستند خواهد داد چرا که دنبال ایجاد بیکاری بدهکار برای افراد جامعه نیست.

وی، مردمی کردن اقتصاد کشور را یکی از ضرورت‌های اجرایی در راستای رسیدن به اهداف توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار عنوان کرد.

رضوی با اشاره به اینکه کشور باید به سمت توسعه و تولید و کارآفرینی با همت مردم باشد گفت: باید تولیدکنندگان و کارآفرینان در نزد مردم و دولت محترم شمرده شوند و نرخ مشارکت مردم در کارهای اقتصادی مثل مشارکت سیاسی بالا رود تا مشکلات کم کم از بین برود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: نباید از فعال کردم مردم در امور اقتصادی غافل شویم و باید برای حضور آنان در امور اقتصادی، برنامه‌ریزی قوی انجام شود.

رضوی خاطرنشان کرد: پیگیری مسائل شهرستان رشتخوار از جمله چهار بانده شدن محور رشتخوار به خواف و تربت حیدریه،گازرسانی به 14 روستای بخش جنگل،کمربندی شهر رشتخوار، تامین قیر رایگان برای آسفالت محور جنگل و رشتخوار و رفع مشکلات مجتمع‌های فولادی که مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است خواهم بود.

نماینده مردم رشتخوار و خواف هم در این جلسه با اشاره به محرومیت مناطق روستایی رشتخوار از نعمت گاز، خواستار تامین اعتبار برای گاز رسانی به منطقه جنگل رشتخوار شد.

محمود نگهبان خواستار دستور ویژه معاون رئیس جمهور برای ارتقای جاده روستایی جنگل به شهری، پیگیری چهار بانده شدن محور تربت حیدریه خواف، احداث خط دوم راه آهن در رشتخوار، پیگیری و روشن شدن تکلیف مجتمع‌های فولادی در رشتخوار شد.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی گفت: اقتدار، دوری از تشریفات و هوشیاری، از دیگر خصوصیات متمایز ارتش کشورمان با نیرو‌ها و قوای مسلح سایر کشور‌ها است.   وی با بیان اینکه مشروعیت ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأیید ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) است، اظهار کرد: امروز ارتش و سایر نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین امام راحل، با اقتدار در راستای دفاع از میهن اسلامی، ثابت قدم ایستاده اند.   وی با اشاره به خدمات ارزنده و چشمگیر ارتش در عرصه‌های گوناگون، افزود: این نیرو با پایبندی به معارف اسلامی نه تنها در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرد، بلکه بعد از جنگ نیز درعرصه‌های مختلف به امداد رسانی و کمک به مردم، حضوری فعال و نقشی تعیین کننده داشته است.   وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح با اتکا به منابع داخلی در شرایط مختلف، با حفظ اقتدار و صلابت خود، بر تمام مشکلات فائق آمده و اجازه هرگونه تحرک و زیاده خواهی را از دشمنان نظام و انقلاب سلب کرده اند.    خلیل آبادی به نقش پر رنگ ارتش در راستای خدمت به نظام و مردم اشاره کرد و گفت: ارتش علاوه بر نقش آفرینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از آن هم به عنوان بازوی توانا در خدمت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بوده است.   جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تاکید بر حفظ آمادگی و توان بالای دفاعی ارتش در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: ارتش و سایر قوای مسلح کشور امروز در اوج آمادگی به سر می‌برند و آماده هستند تا در هر سطحی با تهاجمات دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقابله کرده و به تمام کسانی که چشم طمع به این آب و خاک دارند، درسی فراموش نشدنی دهند.

دیگر خبرها

  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی