Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری فیلیپین به اعضای جامعه آسیا – پاسیفیک پیشنهاد کرد که باید یک سیاست خارجی مستقل را برای دستیابی به اهداف توسعه خودشان و بدون تقلید از غرب یا تلاش برای به دست آوردن موافقت غربی‌ها پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه راشاتودی، رودریگو دوترته، رئیس جمهوری فیلیپین در جمع هیات‌هایی از کشورهای آسیا – پاسیفیک در پنجاه و یکمین نشست سالانه بانک توسعه آسیا در شهر ماندالویونگ گفت: تجربه توسعه آسیا نشان می‌دهد که تقلید از غرب بی‌فایده و بیهوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید راه‌های خود را برای رویارویی با این چالش‌ها بیابیم. ما باید بر سیاست‌هایی تمرکز کنیم که با افکار آسیایی ما همخوانی داشته باشد. ما باید بر بسیاری از چالش‌هایی تمرکز کنیم که در نوع خود بی‌نظیر هستند. چند سال آتی برای منطقه ما بسیار مهم هستند. این زمانی است که رهبری جهان مشخص می‌شود و ما نمونه‌ای برای سایر اقتصادهای در حال توسعه تبدیل می‌شویم.

رهبر 73 ساله فیلیپین همچنین بر ضرورت تضمین ثبات اقتصادی در کشورهای آسیایی تاکید کرد و گفت که بانک توسعه آسیا به همکاری برای رسیدن به نرخ رشد ثابت اقتصادی هفت درصد ادامه می‌دهد و به دنبال ارائه فرصت‌هایی برای یک ثبات داخلی در فیلیپین نیز هست.

رئیس جمهوری فیلیپین همچنین به ناآرامی‌های ماراوای در جنوب این کشور و حضور داعش و نیروهای وابسته در آنجا اشاره کرد و گفت:‌ دولت مانیل هرگز درباره اصول و مرزهایش سازش نمی‌کند. ما با تهدیدهای شبه نظامیان و تروریست‌ها مقابله می‌کنیم. ما کاملا آگاه هستیم که با ضعیف شدن نظم مدنی، پیشرفت دیگر ممکن نخواهد بود. من وعده می‌دهم تا کشور را به سمت زیرساخت های بزرگ و سایر پروژه‌های توسعه سوق دهم و برای کمک گرفتن از بانک توسعه آسیا هم شرمسار نیستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است