Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@17:05:24 GMT

جوی آرام و ترافیکی روان در جاده‌های کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۰۸۴۸

به گزارش وانانیوز، 

برابر آخرین گزارش های دریافتی ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج(پل فردیس تا گرمدره) نیمه سنگین است .

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

محورهایی که دارای محدودیت می باشند:

1-استان گیلان(محور قدیم-رشت-قزوین)مسیر جنوب به شمال پل امامزاده هاشم کیلومتر 310 الی 394 از تاریخ 3/2/97 الی 10/2/97 روزهای شنبه از ساعت 1200 الی 1900 روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 الی 19 روزهای چهارشنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته بغیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و مسیر جایگزین از میدان امامزاده هاشم به سمت عوارضی آزادراه تا اولین بازشو به سمت رشت انجام می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2-محور کرج-چالوس کیلومتر 0 الی 70 از مورخ 1/2/97 الی 20/6/97 از ساعت 8 الی 17 روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8  الی 12 روزهای چهارشنبه هرهفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات روکش آسفالت  اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

3-غرب استان تهران،آزادراه تهران-قم کیلومتر 37 الی 58 از مورخ 1/2/97 الی 20/6/97 از ساعت 9 الی 17 روزهای سه شنبه،چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته به جر ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

4-استان البرز،آزادراه تهران-کرج کیلومتر 0 الی 14 از مورخ 1/2/97 الی 20/6/97 از ساعت 8 الی  15 روزهای شنبه،یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 الی 13 روزهای چهارشنبه هرهفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا با عبور ترافیک

5-استان قزوین,آزادراه قزوین-رشت(پل یوز باشیجای-خلخال دشت)کیلومتر 48 از تاریخ 3/2/97 الی 20/60/97 روزهای شنبه از ساعت 12 الی 19 روزهای یکشنبه و دوشنبه وسه شنبه از ساعت 8 الی 19 روزهای چهارشنبه از ساعت  8 الی 12 هر هفته بغیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات تعمیر و مرمت پل (خلخال دشت)تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

6-استان قزوین,آزادراه قزوین-زنجان کیلومتر 60 الی 77 از تاریخ 3/2/97 الی 15/4/97 از ساعت 8 الی 18 روزهای شنبه,یکشنبه , دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 الی  12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات لکه گیری و درز گیری تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

7-استان قزوین,آزادراه های قزوین-زنجان کیلومتر 0  الی 65 و قزوین-رشت کیلومتر 0 الی 72 و قزوین-کرج کیلومتر 0 الی 65  از تاریخ 5/2/97 الی 20/6/97 روزهای شنبه از ساعت  12 الی 19 روزهای یکشنبه , دوشنبه و سه شنبه از ساعت  8 الی 19 , روزهای چهارشنبه از ساعت  8 الی 12 هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات رنگ آمیزی پایه های تابلوهای ترافیکی,گاباریت ها و پانل فلزی  تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

8- غرب استان تهران،آزادراه تهران-قم کیلومتر 0 الی 30 از مورخ 5/2/97 الی 31/3/97 از ساعت  9 الی  17 روزهایشنبه,یکشنبه,دوشنبه وچهارشنبه واز ساعت  9 الی 14 روزهای سه شنبه و  پنج شنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.

9- استان قزوین,لاین جنوبی آزادراه قزوین-زنجان کیلومتر 15 از تاریخ 8/2/97 الی 31/3/97 از ساعت 7 الی  19 روزهای شنبه,یکشنبه , دوشنبه و سه شنبه و  از ساعت 7 الی 12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغییر, تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

10- استان قزوین,لاین شمالی آزادراه قزوین-رشت از تاریخ 8/2/97 الی 31/3/97 از ساعت 7 الی  19 روزهای یکشنبه , دوشنبه و سه شنبه و  از ساعت  7 الی  12 روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه بعلت اجرای عملیات نصب کامپوزیت جهت تابلو پیام متغییر, تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

انتهای پیام

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار