Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاک‌سازی تونل پیامبر اعظم(ص) نشان داد که در مواقع بحران ما نیازمند مدیران جهادی هستیم که با سرعت و دقت کاری را انجام دهند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،در تاریخ 29 فروردین 97 به علت ریزش قلوه‌ سنگ بزرگی به سقف تونل پیامبر اعظم(ص) این تونل که راه ارتباطی ایلام به شهرستان ایوان و از آن طریق ایلام کرمانشاه را برقرار می‌کند مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن زمان تاکنون اقدامات انجام‌ شده نتوانسته است برطرف‌کننده مسدود شدن تونل پیامبر اعظم(ص) شود و این مهم موجب آزار و رنجش مردم شهرستان ایوان و ترددکنندگان در مسیر ایلام به کرمانشاه در این مسیر هستند شده است.

یکی از شهروندان ایوانی که هر روز باید مسیر ایلام به ایوان را طی کند و مسدود شدن تونل پیامبر اعظم(ص) او را مجبور به استفاده از راه فرعی و تونل قدیمی کرده است ضمن معرفی خود به نام محسنی‌ در گفت‌‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: نزدیک به 20 روز است که تونل پیامبر اعظم(ص) مسدود و ما به اجبار باید از مسیر قدیمی تردد می‌کنیم.

وی گفت: مسیر قدیمی نیز پرپیچ‌ و خم و نقاظ حادثه‌خیز فراوانی دارد که خطرات جانی برای تردد در پی دارد لذا از مسئولان می‌خواهیم برای این کار چاره‌اندیشی کنند.

فتاحی شهروند دیگری که در این مسیر گذران روزی می‌کند و دارای خودرو خطی (مسافرکشی) است به خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: پاک‌سازی تونل پیامبر اعظم(ص) نشان داد که در مواقع بحران ما نیازمند مدیران جهادی هستیم که با سرعت و دقت کاری را انجام دهند.

وی گفت: در موقعی که شهروندان با مشکل تردد روبه‌رو هستند و مسئولان خود نیز براین امر واقف چرا باید موضوعی که با کار شبانه‌روزی می‌توانست ظرف حداکثر یک هفته بر می شد این قدر زمان می‌برد.

این شهروند ایوانی گفت: برخی مسئولان استانی به‌جای اظهار همدردی در تریبون‌ها به دستور صریح و قاطع برای برطرف کردن مشکل مردم رو آورند و بدانند مردم از شعار خسته هستند.

قاسم سلیمانی دشتکی نیز در این رابطه به خبرگزاری تسنیم در ایلام گفت: از تونل پیامبر اعظم(ص) بازدید کرده‌ام، مردم برای تردد از این مسیر در سختی هستند.

استاندار ایلام گفت: تصریح درباز گشایی نونل پیامبراعظم(ص) مورد تاکید و به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.

به گزارش تسنیم طولانی شدن بازگشایی تونل پیامبر اعظم(ص) سختی تردد و خطرات جاده‌ای استفاده از مسیر فعلی، نامناسب بودن موجود نقاط حادثه خیز، نبود تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تابلوهای راهنما و هشداری، زمان موردنیاز سه هفته‌ای به بیان مدیرکل پایانه‌ها و امور حمل‌ و نقل و از همه مهم‌تر تائید سختی و مشقات تردد در مسیر قدیمی به تائید استاندار ایلام می‌طلبد مسئولان مرتبط با اقدام و عمل و پرهیز از شعار و موارد دست‌ و پا گیر اداری در یک اقدام جهادی به بازگشایی تونل پیامبر اعظم(ص) اقدام و پر جمعیت‌ترین شهرستان استان را از این مشکل نجات دهند.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های کشور برای تعطیلات آخر هفته و روز شنبه گفت: اجرای این تمهیدات از ظهر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جاده چالوس چه روزهایی یکطرفه می‌شود؟

وی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محور کرج- چالوس نیز گفت:‌ در این محور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است. همچنین اعمال محدودیت قطعی تردد در مسیر شمال به جنوب این محور از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت از مرزن‌آباد به سمت تهران اعمال شده و انسداد به صورت کامل در مسیر شمال به جنوب اجرا خواهد شد. پس از آن با تخلیه بار ترافیکی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح همین روز از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس حرکت خودروها یک‌طرفه خواهد شد. این محدودیت تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و پس از آن تردد به شکل دو طرفه اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت احتمالی تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک نیز گفت:‌ در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه نیز در صورت افزایش حجم تردد و با تشخیص فرمانده میدان این امکان وجود دارد که از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال شود. بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر این روز از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس محدودیت تردد یک‌طرفه اعمال می‌گردد. از ساعت ۲۴ همان روز نیز محدودیت تردد یکطرفه پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه خواهد شد.

شیرانی همچنین به تمهیدات ترافیکی برای بازگشت از شمال در جاده چالوس نیز اشاره کرد و گفت: اعمال محدودیت قطعی تردد در مسیر جنوب به شمال در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت اجرا خواهد شد و بر این اساس از ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت اعمال می‌شود. از ساعت ۱۱:۳۰ نیز مسیر از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت ۲۴ همان روز ادامه داشت و پس از آن تردد به شکل دو طرفه انجام می‌شود.

وی گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روز های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت هفت از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. .

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درخصوص پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک نیز گفت: در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه احتمال اجرای ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقیله در صورت پرحجم بودن ترافیک وجود دارد. بر این اساس با تشخیص فرمانده میدان ممکن است از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه از ابتدای آزادراه تهران _ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام و از ساعت ۱۲ همان روز از ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اعمال شود. همچنین از ساعت ۱۴ همان روز نیز از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت تردد یکطرفه اعمال می‌شود که این محدودیت نیز تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در طول اجرای این محدودیت‌ها نیز تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت هشت صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

احتمال یکطرفه شدن جاده هراز

شیرانی در خصوص محدودیت‌های تردد در محور هراز نیز گفت:‌ تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. همچنین تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است. در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تا روز شنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محور قدیم رشت _ قزوین و بالعکس نیز گفت: تردد انواع تریلرها کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت صبح تا ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه در این محور ممنوع است.

وی اضافه کرد: در محور آستارا اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلرها کامیون‌ها به استثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد خبر 848384 منبع: ایسنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای تعطیلات محدوديت تردد خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود