Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول کمیته بین الملل والیبال گفت: کمیته روابط بین الملل باید به روز باشد ما باید هر چه سریع‌تر به مشکلات مربوط به اعزام تیم‌های خودمان و میزبانی از کشور‌های دیگر بپردازیم.

سعید درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اهدافش به عنوان رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون والیبال اظهار داشت: در حال حاضر هدف اصلی ما اقدام سریع برای پاسخگویی به درخواست‌های فدراسیون بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته روابط بین الملل باید به روز باشد ما باید هر چه سریع‌تر به مشکلات مربوط به اعزام تیم‌های خودمان و میزبانی از کشور‌های دیگر بپردازیم.
مسئول کمیته بین الملل والیبال درباره اینکه دبیر فدراسیون والیبال چه زمانی انتخاب می‌شود، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست اما ضیایی رییس فدراسیون والیبال در حال بررسی گزینه‌ها است و تا هفته آینده نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم