Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:04:18 GMT

دفاتر تسهیل گری بازوی توانمند دولت هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۱۲۷۸

دفاتر تسهیل گری بازوی توانمند دولت هستند

به گزارش ایرنا، زهرا موسی پور روز یکشنبه در نشست ظرفیت سازی و پشتیبانی از فعالیت‌های دفاتر تسهیل گری استان کرمان در محل استانداری گفت: راه اندازی دفاتر تسهیل گری یک رویداد برجسته و نیک در حوزه فرهنگی و اجتماعی این استان محسوب می شوند.
وی اظهار داشت: مسائل اجتماعی به مراقبت دائمی نیاز دارند لذا باید با راهنمایی های مداوم این مسائل را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: با ایجاد این دفاتر بیش از 6 نفر از مقطع تحصیلی بیش از لیسانس در هر دفتر تسهیل گری اشتغال بکار می شوند.
وی افزود: اعتبار فراوانی طی سال جاری برای مقابله با آسیب های اجتماعی در محلات، حاشیه شهرها و بافت های فرسوده استان کرمان هزینه خواهد شد.
موسی پور ابراز کرد: این دفاتر در 100 محله و 10 استان کشور از جمله کرمان در حال احداث هستند و اعتبار راه اندازی آنها توسط سازمان اجتماعی کشور تامین شده است.
**جهاد دانشگاهی مجری طرح دفاتر تسهیل گری در کرمان است
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان نیز در این نشست گفت: بی توجهی به آسیب های اجتماعی سایر اقدامات دستگاه ها را بی تاثیر می کند و جهاد دانشگاهی مجری اجرای طرح دفاتر تسهیل گری در استان کرمان است.
رضا کامیاب مقدس افزود: راه‌اندازی دفاتر تسهیل گری اقدامی بزرگ در راستای کاهش آسیب های اجتماعی استان کرمان است.
وی عنوان کرد: محلات، بافت های فرسوده و حاشیه های شهر کرمان برای اجرای طرح دفاتر تسهیل گری توسط جهاد دانشگاهی انتخاب شده اند.
وی گفت: دفاتر تسهیل گری در سه ماه نخست فعالیت خود، به گردآوری اطلاعات محله های آسیب پذیر می پردازند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان افزود: طرح مطالعات آمایش توسط جهاد دانشگاهی این استان به عنوان الگو به سایر استان ها ابلاغ شده است.
وی بیان کرد: همچنین جهاد دانشگاهی استان کرمان آمادگی دارد به عنوان معین اقتصادی شهر کرمان فعالیت خود را آغاز کند.
عمده ترین و اصلی ترین وظیفه دفاتر تسهیل گری ایجاد ارتباط با ساکنان بافت های فرسوده، معرفی مشوق ها، تسهیلات و معافیت های موجود و حل مشکلات احتمالی آنها در زمینه نوسازی بناها و تجمیع ساختمان ها است.
تسهیل گری، آسان ساختن و سرعت بخشیدن به فرایند یا اتفاقی است که عموما از راه فعالیت ها و یا ساز و کارهای اجتماعی انجام می شود.
7420/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی استان کرمان استان کشور اشتغال فرهنگی و اجتماعی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند