Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:محسن کاظمی نویسنده کتاب‌های «خاطرات عزت شاهی»، « خاطرات احمد احمد»،«خاطرات مرضیه حدیدچی دباغ»، «سال‌های بی‌قرار» و .... از ساعت ۱۸ با حضور در غرفه سوره مهر با مخاطبانش دیدار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، برنامه دیدار با نویسندگان و خالقان آثار سوره مهر فردا هم دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قرار است محسن کاظمی از ساعت 18 عصر یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در غرفه سوره مهر حضور بیابند.

از کاظمی تا کنون آثاری همچون یادداشت‌های سفر شهید صیاد شیرازی، سال‌های بی‌قرار، خاطرات مرضیه حدیدچى دباغ، خاطرات عزت‌ شاهی، یادداشت‌هاى سفر صیاد شیرازى، نوشتم تا بماند (یادداشت‌های روزانه جنگ آیت‌الله جمی )، خاطرات احمد احمد، شب‌های بی‌مهتاب توسط سوره مهر منتشر شده که هر کدام از این آثار به چاپ‌های متعدد رسیده‌اند و جوایز مختلفی را نیز به دست آورده‌اند.

گفتنی است غرفه انتشارات سوره مهر در انتهای راهروی 27 شبستان اصلی مصلی تهران واقع است و حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مساجد مسجد مجلس جشن نیمه شعبان نمایشگاه کتاب مصلی نیمه شعبان تهران خاطرات مرضیه حدیدچی دباغ خاطرات احمد احمد همراه با جشن امضا محسن کاظمی نمایشگاه کتاب تهران کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین اجتماع فوتبالی در دانشگاه تبریز (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مالک متمول و خبرساز  باشگاه تراکتور در حالی با رخت سیاه آماده سال نو می‌شود که در روزهای اخیر همدردی کم‌سابقه مردم تبریز و اهالی ورزش و صنعت را متوجه خود دیده است.

بعد از درگذشت تلخ همسر زنوزی، او با موجی از پیام‌های تسلیت مواجه شد اما موج اصلی در روز تشییع  و شام غریبان بود که چهره‌های سرشناس برای ابراز همدردی با خانواده زنوزی به آرامستان و مسجد رفته و همراه با هواداران تراکتور، روزی باورنکردنی را برای مالک این باشگاه رقم زدند.

حالا بعد از سه روز پر ماجرا در تبریز، مسافران سرشناس فوتبالی هم به شهرهای خود بازگشته و نگاه به تصاویر آنها نشان می‌دهد که چه چهره‌های مهمی در این مراسمات حضور داشتند.

امیر قلعه‌نویی، قربان بردیف، علی خطیر، رضا حدادیان،  حمید استیلی و… تنها گوشه کوچکی از چهره‌های مهم فوتبال ایران بودند که در کنار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتور راهی مسجد دانشگاه تبریز شدند تا در کنار خانواده زنوزی باشند.

البته برای محمدرضا زنوزی، حضور پرشمار هواداران تراکتور نیز اهمیت خاص خود را داشت. هوادارانی که با این ابراز همدردی ویژه، همبستگی خود را با زنوزی نشان داده و اتحادی بی سابقه را همراه مالک باشگاه خود شکل دادند.

در این بین شاید حضور قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بسیار جالب توجه بود چرا که او رنج سفر از روسیه را به جان خرید و به تبریز آمد تا به زنوزی تسلیت بگوید. همچنین سرمربی تیم ملی، مدیرعامل باشگاه تراکتور، مالک باشگاه نساجی و… نیز همراه او بودند.

در این مراسم همچنین بسیاری از نمایندگان مجلس و مدیران صنعتی آذربایجان شرقی و ایران هم حضور داشتند.

خانواده زنوزی همچنین روز یکشنبه میزبان مراسم دیگری در تهران خواهند بود مه برای گرامیداشت همسر محمدرضا زنوزی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شائبه خداحافظی احمد جنتی؟
  • حج ۱۴۰۳ همراه زائر نخواهد داشت/ محدودیت‌های اعزام برای بیماران
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد!
  • یادداشت| «ایل شوهان» و مردان غیورش
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • بزرگ‌ترین اجتماع فوتبالی در دانشگاه تبریز (عکس)
  • سومین حضور ویسی در فولاد با اهداف خاص
  • معرفی توانمندی‌های ۱۶ شرکت ایرانی در نمایشگاه سلامت کنیا
  • روایت تسنیم از نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان + فیلم و تصاویر