Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@10:44:39 GMT

جان تری به فکر ورود به حرفه سرمربی گری

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۱۷۴۳

جان تری به فکر ورود به حرفه سرمربی گری

مدافع پیشین تیم ملی انگلیس، آماده برداشتن گام بزرگی در زندگی حرفه ای خود می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جان تری می داند که در پایان فصل جاری باید تصمیم دشواری در مورد ورود به دنیای مربیگری یا ادامه بازی کردن بگیرد.

به گزارش میرر، قرارداد یک ساله تری با استون ویلا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد؛ هرچند که در صورت صعود آن تیم به لیگ برتر، قرارداد یاد شده به صورت خودکار برای ۱۲ ماه دیگر تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تری در مورد آینده اش گفته است:

به نظرم زیر نظر مربیان خیلی خوبی بازی کرده ام و آن ها تجارب بسیار خوبی را در اختیارم قرار داده اند. برخی از آن ها کارهایی کردند که من انجام نخواهم داد و یا برای خود مقرر کرده ام چگونه آن کار ها را نکنم. مربیگری هدف بزرگی است که می خواهم به سوی آن حرکت کنم. خجالت آور خواهد بود اگر نسل ما یعنی لمپارد و جرارد و من، آموخته های مان را به دیگران منتقل نکنیم. تابستان برای اخذ مدرک َA مربیگری تلاش خواهم کرد و در هر صورت آماده مربیگری خواهم شد. چه بخواهم بازی کنم و چه قصد خداحافظی کردن داشته باشم، خودم را برای مربیگری آماده خواهم کرد. آمادگی من وابسته به گزینه ای بود که انتخاب خواهم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تری اسطوره چلسی تری جان تری چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان