Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;ایوب درویشی در دیدار با سرپرست جهاد‌دانشگاهی ایلام، استان ایلام را استانی در حال رشد عنوان کرد وگفت: به همین خاطر از مسئولان دفتر مرکزی جهاد‌دانشگاهی انتظار داریم به استان ایلام نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
وی از جهاد‌دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی، علمی، توسعه‌گرا و فرهنگی نام برد و افزود: از طرح‌ها و برنامه‌های جدید جهاد‌‌دانشگاهی حمایت خواهیم‌کرد و انتظار داریم این نهاد پروژه‌های جدیدی را در استان تعریف کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درویشی با پیشنهاد راه‌اندازی مجمع مشورتی استان توسط جهاد‌‌دانشگاهی، اضافه کرد: جهاد‌دانشگاهی می‌تواند این مجمع را با کمک دانشگاه‌‌ها، سارمان مدیریت و برنامه‌ریزی و پارک علم و فناوری با تلفیقی از مدیران، کارشناسان و فعالان بخش غیر‌دولتی‌ راه‌اندازی کند .
سید غلامرضا حسینی، سرپرست جهاد‌دانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این دیدار جهاد‌دانشگاهی را نهادی انعطاف‌پذیر خواند که می‌تواند با بهره‌گیری از این انعطاف‌پذیری از ظرفیت‌های ملی استفاده کند .
وی از اعلام آمادگی دفتر مرکزی جها‌دانشگاهی برای فعالیت‌‌های پژوهشی، آموزشی، اشتغال و توریسم در صورت همکاری و هماهنگی استان خبر داد و گفت: اربعین یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان است که در خصوص آن مطالعات خوبی اما به صورت پراکنده صورت گرفته است، که می‌توان این مطالعات را به صورت متمرکز دنبال کرد .
حسینی تاکید کرد: در این خصوص می‌توان با ایجاد یک مرکز مطالعاتی ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اربعین را به صورت متمرکز بررسی کرد تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
عضو هیئت‌علمی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه مطالعات صورت گرفته نشان می‌دهد میزان ناباروری در غرب کشور به علل مختلف ازقبیل جنگ، آلودگی هوا و گردو غبار پایین‌تر از میانگین کشور است، افزود: همین عوامل بر کشور همسایه نیز تأثیر گذاشته که می‌توانیم با راه‌اندازی مرکز فوق تخصصی ناباروری هم مشکلات منطقه را در این زمینه کمتر کنیم و هم می‌توانیم در زمینه توریسم سلامت فعالیت کنیم .
سرپرست جهاد‌دانشگاهی واحد استان ایلام با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر افزایش نرخ باروری اظهارکرد: با راه‌اندازی مرکز ناباروری در استان، از خروج پزشکانی که در داخل استان کسب تجربه کرده‌اند جلوگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/اس

 

ضرورت حمایت از جهاد دانشگاهی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارداری جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مسعود ابراهیمی اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته خدمات مفیدی با شناخت از نیاز جامعه در دوران های مختلف توسط جهاد دانشگاهی به جامعه عرضه شد.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی افزود: در نگاهی نو به حوزه فناوری، جهاد دانشگاهی به دنبال نقش آفرینی موثر در زیست بوم فناوری است تا به عنوان نهاد واسط، بتواند سایر اعضای این مجموعه را در کنار یکدیگر جمع کند تا در کنار توانمندی صنایع به نیاز جامعه پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: امید است این اتفاق باعث گسترش هم افزایی در سایر حوزه ها نیز شود تا جهاد دانشگاهی در مسیر هماهنگ سازی بتواند در کشور مثمر ثمر باشد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز گفت: این رویداد، نماد اعتماد و اراده بین فناواران، صنعتگران و مسوولان است تا این مسیر فرهنگ ساز بتواند مشکلات این حوزه را در صنعت غذا، کوتاه تر کند.

حسین امینی افزود: باید با تمام تلاش خود به اعتبار کشورمان ایران بیفزاییم و این اتفاق با همدلی و نوآوری و سختکوشی میسر و در نهایت امکان حضور در بازار رقابتی فراهم می شود و این در حالی است که قوانین متناقض و یا اجرای ضعیف قوانین باعث دلسردی نخبگان و صنعتگران می‌شود که باید به این موضوع توجه داشت.

وی ادامه داد: این رویداد، آغازی است تا با شناخت مشکلات صنعت غذا، حل آن به دست جوانان نخبه سپرده شود تا گرهی از گره های صنعت بگشاید و جهاد دانشگاهی با تمام توان و ظرفیت خود آماده است تا اهالی صنعت و فناوران را یاری کند که به امنیت غذایی پایدار که نیاز حکمرانی است، دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش