Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@18:59:35 GMT

پایه گذاری باند سرقت در پی رفاقت با تشابه اسمی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۱۸۶۰

رکنا: دو جوان که پس از آشنایی خیابانی به خاطر تشابه اسمی، باند سرقت اموال داخل خودروها را پایه ریزی کرده بودند، با تلاش ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با بیان این خبر گفت: مرد 37 ساله ای به نام علی به طور اتفاقی در خیابان با جوان 18 ساله افغانی به نام ابراهیم در حالی آشنا شد که شباهت فامیلی هر دو نفر آنان به رفاقت و دوستی تبهکارانه گره خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آقابیگی افزود: هنوز مدت زیادی از رفاقت این دو نفر نگذشته بود که طراحی سرقت Stealing های شبانه را آغاز کردند. آنان ابتدا یک دستگاه وانت پیکان متعلق به پسرعموی مرد 37 ساله را برای اجرای نقشه های بعدی اقدامات مجرمانه خود در نظر گرفتند و بدین ترتیب ماجرای شبانه سرقت وانت کلید خورد. مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: دو جوان شبانه وارد کارگاه پسرعموی علی شدند و خودرو را در حالی سرقت کردند که سوئیچ روی وانت پیکان قرار داشت. وی تصریح کرد: متهمان همان شب به خیابان مطهری شمالی رفتند و در حال دستبرد به اموال داخل یک دستگاه پراید بودند که مورد ظن نیروهای گشت کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد قرار گرفتند.

سرهنگ آقابیگی اضافه کرد: دزدان وانت سوار که متوجه حضور نیروهای انتظامی شده بودند تلاش کردند از چنگ آن ها بگریزند اما سرعت عمل نیروهای گشتی امکان هرگونه عکس العملی را از آنان گرفت و دو متهم در حالی به دام افتادند که تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی آنان ادامه دارد. وی گفت: در همین حال مالک وانت پیکان نیز صبح روز بعد با تسلیم شکوائیه ای به پلیس Police از سرقت خودرو از داخل کارگاه خبر داد که متوجه شد یکی از بستگانش عامل اصلی دستبرد بوده است.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم از مرد 71 ساله پول گرفت تا من شب ها با او بخوابم! + عکس

تصمیم غافگیرکننده ریحانا پس از دوستی با شیخ معروف سعودی +عکس

ناگفته های هولناک سمیرا که برای داعشی ها بچه به دنیا آورد +عکس

شرط عجیب و غریب بازیگر زن معروف برای یک ازدواج ایرانی

اولین فیلم از ضربات شمشیر به سر نگار 7 ساله توسط پدر رزمی کار + فیلم وحشتناک 16+

اولین فیلم از لحظه برخورد نفتکش سانچی ایرانی با کشتی چینی + فیلم تکاندهنده

قتل زن زیبا بخاطر محبوبیتش / مصطفی اعتراف کرد ! +عکس

خفه کردن راننده کامیون در برابر رستوران بین راهی همدان + عکس مقتول

دستگیری فاسدترین زن دنیا ! + عکس 16 +

شوک آور / پدری که نگار را دار زده بود قهرمان ورزش رزمی ایران است ! + عکس

جزییات عملیات انتحاری داعش در حرم امام رضا(ع) + عکس

روابط شوم این مرد ایدزی زنان و مردان زیادی را آلوده کرد! +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث مشهد جوان کلانتری باند سرقت شهید عکس فیلم ایران زن جوان جنگل دختر مرد قاتل پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان