Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: این متهم 37 ساله که از مدتها پیش به دلیل ارتباط با عوامل گروهک تروریستی منافقین تحت نظر بود پس از جمع آوری اطلاعات با دستور قضایی بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه دارد. آفتاب‌‌نیوز : معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: یک فرد وابسته به گروهک تروریستی منافقین در مشهد دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی حسن حیدری افزود: این فرد قصد داشت در آستانه روز کارگر و هفته معلم با نفوذ در میان کانونهای صنفی مختلف اقدامات ضدامنیتی در مشهد رقم زند.
وی گفت: با تیزهوشی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی این فرد با صدور دستور ویژه قضایی بازداشت شد.
معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی افزود: این متهم 37 ساله که از مدتها پیش به دلیل ارتباط با عوامل گروهک تروریستی منافقین تحت نظر بود پس از جمع آوری اطلاعات با دستور قضایی بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد