Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان شمالی مسابقات تست گیم جاکارتا با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از ۸ کشور هند، چین تایپه، تایوان، کره جنوبی، اندونزی، ویتنام، افغانستان و ایران آغاز شد.

طاهره آذرپیوند و فاطمه شبانی در وزن ۵۲ کیلوگرم، زهرا نادری بنی و آذر کولیوند در وزن ۶۲ و مهتاب باغچقی و زینب جلالوند در وزن ۷۸ کیلوگرم به‌عنوان ۶ بانوی کوراشکار کشورمان در این رقابت‌ها هستند و مهری مهر پور به‌عنوان سرمربی و سرپرست در کنار تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهره آذرپیوند در وزن منفی ۵۲ از سد حریفانی از کشور‌های چین تایپه، هند و اندونزی گذشت و فینالیست شد و همچنین فاطمه شبانی در همین وزن در گروهی دیگر با شکست حریفان قدری از کشور‌های ویتنام، کره جنوبی و اندونزی راهی فینال شد.

در فینال وزن منفی ۵۲ دو کوراشکار کشورمان با یکدیگر روبرو شدند و در رقابتی تنگاتنگ طاهره آذر پیوند توانست صاحب گردن‌آویز طلا شود و فاطمه شعانی نیز نقره این وزن را به گردن آویخت و به‌این‌ترتیب تیم ایران با یک طلا و یک نقره به کار خود در روز اول رقابت‌ها پایان داد.

در وزن منفی ۶۳ نیز هر دو نماینده کشور با قبول شکست در رقابت اول از کسب مدال بازماندند.

انتهای پیام/

کسب مدال طلا و نقره توسط بانوان کوارش کار ایران در مسابقات آزمایشی جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جودو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات