Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در ديدار توماس باخ رئيس کميته بين المللي المپيک و اولگ ماتيتيس رئيس فدراسيون بين المللي ورزش هاي دانشگاهي به همکاري دو طرف براي بر ارتقاء ورزش تاکيد شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون ملي ورزش هاي دانشگاهي ،روساي فيزو و کميته بين المللي المپيک در محل اين کميته با هم ملاقات و در خصوص همکاري نزديکتر اين دو بخش باهدف کمک به ورزشکاران براي موفقيت و براي کار بيشتر در اين زمينه و به اشتراک گذاشتن تجارب خود براي يکديگر به توافق رسيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا براين گزارش در اين ديدار دو طرف به بحث در مورد توسعه دو سازمان پرداختند تا فرصت هايي را براي ورزشکاران و ورزش دانشجويي افزايش دهند.
رئيس کميته بين المللي المپيک در اين جلسه گفت: از زماني که کميته بين المللي المپيک دستور کار خود را از المپيک آغاز کرده دنياي ورزش توجه بسياري به ورزشکاران به عنوان قلب جنبش المپيک معطوف کرده است. در همين راستا فيزو، به عنوان رهبر ورزش دانشگاهي جهان مأموريت ويژه اي براي اهداي فرصت هاي به دانشجويان از طريق ورزش و برنامه هاي آموزشي طراحي کرده است که به آن ها اين امکان را مي دهد تا اهداف شخصي خودشان را درون و بيرون از حوزه رقابت دنبال کنند.
اولگ ماتيتسن در خلال اين ديدار گفت: بحث امروز ما در مورد چالش هاي کليدي درون جنبش المپيک است که به مسيرهاي دوگانه ي ورزشکاراني اشاره دارد که مي توانند به بالاترين سطح موفقيت دست پيدا کنند، در واقع ورزشکاران "همان گونه که امروز به عنوان يک قهرمان و ورزشکار ديده مي شود مي تواند به عنوان رهبران آتي جامعه نيز باشند."
در اين ديدار، در مورد موفقيت يونيورسياد تابستاني درچين تايپه و نقش راهبردي فيزو در رشد هر چه بيشتر برنامه هاي ورزشي درون دانشگاهي صحبت هايي شد ، و اولگ از نقش کميته بين المللي المپيک و توماس باخ در فرايند توسعه صلح آميز در شبه جزيره کره تقدير کرد.
با نزديک شدن به بازي هاي المپيک جوانان که پاييز امسال در بوينس آيرس برگزار مي شود، روساي دو بخش در مورد تداوم آماده سازي مرکز ورزش دانشگاهي با کمک فدراسيون ملي ورزش هاي دانشگاهي آرژانتين در اين شهر صحبت کردند. در کنار دهکده ورزشکاران بازي هاي المپيک جوانان در منطقه جنوبي بوينس آيرس، مرکز ورزش دانشگاهي درست در ميان فعاليت هاي ورزشي، فرهنگي و تفريحي قرار دارد که اين محل با شکوهي براي ارتقاي ورزش دانشگاهي و مسير دوگانه درون مرکز المپيک جوانان خواهد داشت.
در پايان هم تاکيد شد با ميزباني بازي هاي المپيک جوانان 2020 در لوزان و در نزديکي لوسرن ميزبان بازي هاي يونيورسياد زمستاني 2020، اين همکاري خلاقانه به همکاري بلندمدتي بين فيزو و کميته بين المللي المپيک تبديل خواهد شد.
توماس باخ قهرمان شمشيربازي المپيک و رئيس فعلي جنبش المپيک نمونه ي واقعي دانشجويي است که از طريق فيزو و کميته بين المللي المپيک توانسته مسير خود را دنبال کند. يونيورسيادهاي دانشجويي بزرگترين رويداد بعد از المپيک مي باشد که در جهان برگزار مي شود.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا