Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@13:35:35 GMT

پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۲۵۷۲

به گزارش وانانیوز، 

رضا شاهرودی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره قرعه‌ کشی رقابت‌ های جام ملت‌ های آسیا و گروه کشورمان گفت: من فکر می‌کنم در گروه خوبی افتادیم و هیچ مشکلی برای قهرمانی تیم ملی در آسیا نمی‌بینیم و معتقدم تیم ملی می‌تواند در آسیا با اقتدار قهرمان شود، چراکه ژاپن و کره جنوبی که جزو قدرت‌های آسیا به شمار می‌روند از دوران اوج قدرت خود دور هستند و در دوران بسیار خوبی قرار داریم و می‌توانیم در این دوره با  انجام بازی‌های دوستانه کافی و با توجه به امکانات خوب و با برنامه ریزی مناسب نتایج خوبی کسب کنیم و پس از مدت ها دوباره آقایی خود را در قاره کهن بر حریفان دیکته کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپیتان پیشین سرخپوشان پایتخت درباره بازی حساس این تیم  با الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: من به تیم پرسپولیس بسیار امیدوار هستم فکر می‌کنم اگر بازیکنان تمرکز کافی داشته باشند، بر اساس آنالیز برانکو آن چیزی که مربی می‌خواهد را به خوبی در زمین پیاده کنند می توانند از سد الجزیره عبور کنند معتقدم اگر پرسپولیس دچار حادثه خاصی نشود امسال به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد.

110

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا