Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@20:34:32 GMT

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرقان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۲۷۰۱

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرقان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان با تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق وافر و طول عمر همراه با عزت و سربلندی برای مقام عظمای ولایت در این مراسم گفت: «بسیج از شاهکارهای نظام و انقلاب است، با فرمان تاریخی حضرت امام (ره) بسیج دانشجویی، استادان و کارمندان شکل گرفت، انصافاً تا بحال نیز از نعمات و خدمات بسیج در سرتاسر جهان و کشور بهره مند شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر محمدشعبانی افزود: «در همه دانشگاهای کشور بسیج به عنوان یک بال در خدمت همه دانشجویان بوده و ما به کمک این بال و بازوانی که در خدمت رؤسا و معاونان دانشگاهها است می توانیم خیلی از مسائل و مشکلات را حل کنیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان خاطرنشان کرد: «امیدواریم که همانند گذشته، تعامل همیشگی و ادامه‌دار باشد، ما در شورای فرهنگی هر مصوبه ای درباره بسیج دانشجویی تا حد امکان با نظر مثبت مطرح و انجام خواهد شد، ما با بسیج و سپاه در تفاهم و تعامل هستیم، امیدواریم که ما هرکاری انجام می دهیم کاری باشد که در مسیر منویات مقام معظم رهبری باشد.»

سرگرد قاسمی فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زرقان نیز با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته معلم و یاد و خاطره استاد بزرگوار شهید مطهری چنین اظهار کرد: «پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی باید در راستای منویات مقام معظم رهبری و گفتمان هدایت باشد. بسیج دانشجویی باید پیشتاز باشد، بار مسئولیت زیاد است، همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند شما حلقه های جنگ نرم هستید. قشر بسیج دانشجویی، استادان، کارمندان و فرهیختگان جزء اقشار تاثیرگذار هستند.»

در پایان از زحمات چندساله مصطفی نظری به عنوان مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه مقاومت زرقان قدردانی شد و سجاد طاهری به عنوان مسئول آن حوزه منصوب شد.

همچنین در این جلسه بهروز خشنود به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی واحد زرقان انتخاب و معرفی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد