Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست کاروان ايران در بازي‌هاي آسيايي در خصوص سفرش به بيشکک توضيحاتي را ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت کميته ملي المپيک، نصراله سجادي سرپرست کاروان ورزشي اعزامي کشورمان به بازيهاي آسيايي 2018 جاکارتا پس از بازگشت از اجلاس بيشکک در خصوص اين نشست اظهار داشت: نشست بيشکک مختص سرپرستان کاروانهاي اعزامي به بازيهاي آسيايي 2018 جاکارتا بود که با هماهنگي شوراي المپيک آسيا و همچنين ستاد برگزاري بازيها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين نشست تمامي بخش ها و کميته هاي ستاد برگزاري بازيها گزارشهاي کاملي را از روند فعاليت هاي انجام شده و برنامه هاي پيش رو ارائه دادند تا سرپرستان کاروان ها درجريان آخرين تغيير و تحولات بازيهاي پيش رو قرار گيرند.
وي ادامه داد: شوراي المپيک آسيا جهت بازدهي و بهره وري هر چه بيشتر، نشست سرپرستان کاروان ها را در چند مرحله و براي مناطق مختلف برگزار مي کند که اين نشست براي کشورهاي منطقه آسياي ميانه و غرب آسيا برگزار شد و 19 کشور در آن حضور يافتند.
سجادي با اشاره به آمادگي ميزبان در بحث سخت افزاري يادآرو شد: طبق گزارشاتي که مسئولين ستاد برگزاري بازيها اعلام کردند تمامي سالن هاي مسابقات در جاکارتا، حومه و پالمبانگ طبق برنامه احداث و يا تعمير و تجهيز شده اند تا اين کشور بتواند در تاريخ مشخص ميزبان ورزشکاران قاره آسيا باشد.
سرپرست کاروان کشورمان يادآور شد: اين جلسه که من به همراه رحيمي رئيس مرکز نظارت بر تيمهاي ملي و خانم اسلاميان مدير روابط بين الملل کميته در آن حضور داشتيم، نشست ماقبل نهايي ثبت نام تمام کاروانها بود که بايد تمام مسايل مربوط به يک کاروان اعزامي از ثبت نام گرفته تا اسکان، تغذيه، امنيت و ..... در آن مورد بررسي قرار مي گرفت. در همين خصوص نشست هاي دو جانبه و اختصاصي بين هر کشور و مسئولين هر کميته ستاد برگزاري بازيها نيز جهت آخرين تاييديه ها و هماهنگي ها انجام شد. در بخش اسکان افراد خارج از دهکده که اکثرا مسئولين هستند نيز 2 هتل معين شد که رايزني هاي اوليه براي رزرو تعدادي اطاق صورت پذيرفت.
سجادي تعداد رشته هاي نهايي اين دوره از بازيها را 40 رشته اعلام کرد و افزود: 28 رشته المپيکي به اضافه 4 رشته اي که در المپيک 2020 برگزار خواهد شد در کنار 8 رشته غير المپيکي، ورزشهايي هستند که در اين دوره از بازيها شاهد رويدادهايشان خواهيم بود.
وي به تلاشهاي ميزبان براي رفع مشکلاتIT و اينترنت بازيها بخصوص براي خبرنگاران اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات اعلام شده از سوي مسئولين بازيها، اپراتور "تلکام سل" بعنوان اسپانسر مخابراتي بازيها براي هر کدام از شرکت کنندگان سيم کارتهايي با امکان ارائه اينترنت 3G و قابل افزايش به 4G را در نظر گرفته تا مشکلات اين بخش ، بازيها را تحت الشعاع قرار ندهد.
سجادي ادامه داد: در خصوص بحث حمل و نقل خبرنگاران هم که انتقادات زيادي مطرح بود و ميزبان اعلام کرده بود امکان سرويس دهي ندارد، تصميم بر آن شده که اتوبوسهايي استاندارد با برنامه ريزي مشخص و معين همانند ساير بازيها در اختيار اين بخش قرار گيرد که اطلاعات تکميلي آن بزودي براي کميته ارسال خواهد شد.
وي از راه اندازي سيستم الکترونيکي ثبت نام ستاد برگزاري بازيها براي کشورهاي مختلف خبر داد و گفت: خوشبختانه سيستم ETS که همان ثبت نام الکترونيک بازيهاست راه اندازي و در اين نشست به بهره برداري رسيد تا بتوانيم بصورت آنلاين پروسه ثبت نام اعضاي کاروان را پيگيري کنيم.
سرپرست کاروان کشورمان در ادامه به کارگاه يک روزه کميته بين المللي المپيک براي بازيهاي المپيک 2020 توکيو در حاشيه اين نشست اشاره کرد و گفت: روز دوم اجلاس به برپايي اين کارگاه اختصاص داشت که با برنامه ريزي صورت گرفته توسط IOC مباحث مختلفي از جمله وظايف سرپرستان، حضور شرکت کنندگان، هزينه ها، نحوه کسب سهميه، بانوان، تغذيه، اسکان، دوپينگ، مديريت بحران، کنترل بودجه و محيط زيست به تفکيک مطرح شد و در ادامه نمايندگان کميته بين المللي و همچنين مدعوين به بحث و بررسي و تبادل نظر جهت هم افزايي دوسويه پرداختند که کارگاهي خوب و حاوي مطالب کاربردي براي اعضا بود.
وي ادامه داد: چالش هاي پيش روي کميته بين المللي و همچنين کاروانهاي اعزامي از نکات اصلي اين نشست بود که ما هم بطور فعال در طرح مباحث و ارائه راهکار شرکت کرديم.
وي در پايان گفت: نشست بعدي سرپرستان کاروانها در فاصله 5 تا 10 روز قبل از افتتاحيه بازيها خواهد بود که طي آن سرپرست کاروان و کادر سرپرستي هر کشور ثبت نام نهايي را انجام داده و مشخصات دقيق شرکت کنندگان هر کشور مشخص مي شود. اميدوارم با همکاري خوب وزارت ورزش، فدراسيونها و تلاش و پيگيري مربيان و ورزشکاران بتوانيم نتايجي در خور نام کاروان ورزشي کشورمان در اين دوره از بازيها بدست آوريم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق