Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته رهبر جنبش مخالفان ارمنستان، حجم کلی کمک‌های مالی مردم برای سازماندهی اعتراضات خیابانی در این کشور به بیش از ۱۶ هزار دلار رسیده است. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خرگزاری «تاس»، "نیکول پاشینیان" رهبر جنبش مخالفان در ارمنستان در صفحه «فیس بوک» خود اعلام کرد که حجم کلی پول‌هایی که برای سازمان‌دهی اعتراضات خیابانی در کشور و ادامه «انقلاب مخملین» از سوی مردم ارامنه جمع آور شده، 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون درام (واحد پول ارمنستان)، معادل بیش از 16 هزار دلار است.

بر اساس این بیانیه، این مبلغ از 10 الی 23 آوریل توسط نه تنها مردم ارمنستان، بلکه مهاجرین ارامنه در سایر کشورهای جهان، به حساب اعلام شده از سوی رهبر مخالفان واریز شده است. این کمک‌های مالی غالبا بدون نام و یا تنها با نام کوچک افراد صورت گرفته است.

جالب توجه است، در میان افراد معروفی که از انقلاب مخملین در ارمنستان حمایت کرده‌اند، نام "گری گاسپاروف" شطرنج باز سابق و یکی از مخالفین سیاسی در روسیه نیز دیده می شود که برای حمایت از جنبش مخالفان ارمنستان فقط 20 دلار پول برای نیکول پاشینیان ارسال کرده است.

انتهای پیام/

R1349/P1349/S8,87,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معلمان با رهبر انقلاب آغاز شد+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • (تصاویر) دیدار معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب آغاز شد+ فیلم
  • دیدار معلمان با رهبر انقلاب
  • پاشینیان با روستاییان معترض مناطق مرزی دیدار کرد
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان