Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: ایران نزدیک به ۱۱۰ سال است که در بازار انرژی ایفای نقش می کند و امنیت انرژی در بازار جهانی باید غیر سیاسی باشد و در کشورهای تولید کننده و مصرف کننده، با سیاسی بودن بازار انرژی لطمه خواهد دید، بنابراین باید انرژی غیر سیاسی باشد تا باعث اختلال در روند تعاملات و تبادلات نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تاکید براینکه قیمت نفت باید برای طرفداران قیمت معقولی باشد افزود: باید برای تولیدکنندگان طرحی تشویقی ارایه شود تا در جریان رشد جهانی اقتصادی، اختلالی ایجاد نشود.
زنگنه در ادامه با اشاره به تنش های موجود در منطقه در جهت اختلال در بازا نفت ایران گفت: تنش های مصنوعی باعث بالا رفتن قیمت نفت می شود اما نمی تواند توسعه را به تاخیر بیندازد و ما با اتکا به توانمندی ها اجرا و تامین منابع برنامه های خود را ادامه خواهیم داد.
او افزود: ما علاقمند فناوریهای جدید هستیم و توسعه صنعت نفت بالا دستی نیازمند طرح هایی بروز است و این نمایشگاه می تواند کارهای بزرگی با همکاری شرکت ها و کشورهای شرکت کننده فراهم کند.


گفتنی است در این نمایشگاه، نمایندگان ۳۸ کشور جهان شامل کشورهای آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان ، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.
لازم به ذکر است بیست و سومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از امروز(۱۶ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۹ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

400

نمایشگاه نفت سیاست تولید ایفای نقش اختلال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)



موضوع و محور نمایشگاه خودرویی پکن 2024، خودروهای مدرن عصر جدید است.

به گزارش عصرایران به نقل از الجزیره، بسیاری از خودروسازی های جدید چین معتقدند که در این دوران خودروهای چینی، بازارهای جهان را تحت تاثیر خود قرار می دهند.

چین در حال حاضر بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است و یکی از پیشروترین کشورها در تولید باتری خودروهای برقی است.

سیاستمداران آمریکایی ورود خودروهای ارزان برقی به کشور خود را تهدیدی برای صنایع و امنیت ملی می‌دانند و چین را به غرق کردن بازار با محصولات سبز  تولید شده از سوبسید دولتی متهم می‌کنند.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترکیب فناوری و تجمل در نمایشگاه خودرویی پکن (+عکس) رنو کوئید، الکتریکی جدید و ارزان به بازار می آید (+عکس) بزرگترین خودروی برقی جهان رونمایی شد

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی