Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هوافضای دانشگاه امیر کبیر سال جاری در شش لیگ راکت آبی، هاور کرافت، ... برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آناف در دهمین دوره مسابقات ملی هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در 12 تا 16 اردیبهشت 97 برگزار شد، تیم رباتیک آموزشکده سما تهران رتبه دوم را در لیگ سرعت پهپادها کسب کرد.

دراین دوره تیم‌ها در قالب 6 لیگ راکت آبی 90 درجه، هاورکرافت، گلایدر، سرعت پهپادها، اویونیک، گلایدر کنترلی به رقابت پرداختند که دانشجویان محمد بنویدی، احسان زرپوش و رضا کفشی به سرپرستی دکتر مریم ابراهیمی و مربی گری دکتر نوشین مهدوی از این واحد آموزشی توانستند رتبه دوم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان به مناسبت روز معلم در خرم آباد برگزار شد.   این رقتبت ها با شرکت ۶ تیم از شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر و همچنین تیم هایی از استان های تهران، البرز ،خوزستان و مرکزی برگزار شد.   در پایان این مسابقات تیم لاله گلس از بروجرد مقام اول، داروخانه بعثت خرم آباد مقام دوم و تیم هیأت تنیس روی میز پلدختر مقام سوم را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان