Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@15:14:18 GMT

تمدید بیمه اجتماعی 51 هزار زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۳۳۷۷

تمدید بیمه اجتماعی 51 هزار زن سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی

مدیرکل وصول حق بیمه و حساب‌های انفرادی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از تمدید قرارداد بیمه اجتماعی ۵۱ هزار و ۵۰۰ نفر از بیمه شدگان زن و دختر سرپرست خانوار مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، عباس باقری اعلام کرد: با توجه به توافق بعمل آمده بین صندوق بیمه اجتماعی و سازمان بهزیستی و در راستای تفاهم‌نامه سال 1386‌، قرارداد بیمه اجتماعی این تعداد از افراد به مدت 12 ماه در سال 97 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرط برقراری ارتباط بیمه‌ای بیمه‌شدگان و برخورداری از تعهدات بلند مدت صندوق از جمله مستمری از کارافتادگی کلی‌، فوت و پیری‌، پرداخت به موقع حق بیمه به صندوق است، گفت: سازمان بهزیستی در راستای ماموریت‌های ذاتی خود و صیانت از حقوق بیمه‌شدگان زن و دختر مددجوی سرپرست خانوار تحت پوشش، براساس سطح یک جدول سطوح درآمدی ماهیانه مبنای وصول حق بیمه صندوق در سال 97 اقدام به تمدید قرارداد بیمه اجتماعی مددجویان معرفی شده به صندوق کرد.

باقری تاکید کرد: سازمان بهزیستی ضمن تمدید قرارداد تعداد 51 هزار و 500 نفر از زنان و دختران تحت پوشش خود اعلام آمادگی کرده است که سقف قرارداد سال 97 را تا 60 هزار هزار نفر افزایش خواهد داد بدین ترتیب در صورت تحقق این امر، تعداد 8 هزار و 500 نفر از زنان و دخترانی که تا پایان سال 1396 به‌عنوان مددجویان مازاد بر قرارداد به صندوق معرفی و اطلاعات آنان در سیستم بیمه اجتماعی ثبت و در لیست انتظار جهت عضویت در صندوق و برخورداری از پوشش بیمه اجتماعی بوده‌اند پوشش داده خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت مشاغل خانگی در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: در این رابطه مباحث زیادی در شورای اسلامی شهر و کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شده است، چراکه طبق قانون، شهرداری وظیفه دارد مکان‌هایی برای ارائه محصولات و تسهیل در فروش محصولات زنان سرپرست خانوار فراهم کند.

وی افزود: این مسئله از طریق کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر اصفهان پیگیری شد و اواخر سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی و کمیته امداد داده‌های مربوط به زنان سرپرست خانوار استخراج شد و به همت سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، در بازار گل و گیاه همدانیان غرفه‌هایی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی و سازه‌های دست‌ساز سرپرست خانوار ایجاد شده و بعضی از آن‌ها در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در گام بعدی زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در این کلان‌شهر تقویت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های شهر با توجه به شعار سال، «جهش تولید، با مشارکت مردم» استفاده کنیم و در راه اعتلای اقتصاد شهر در خدمت شهروندان اصفهانی باشیم.

کلاهدوزان با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

کد خبر 747191

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است