Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: اجرای طرح دوخطه کردن راه‌آهن محور بندرگز به سبزدشت ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بهزودی به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدرضا قربانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح دوخطه کردن راه آهن محور بندرگز به سبزدشت در حال حاضر با پیشرفت 92 درصدی پیش می‌رود و بهزودی به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این محور به طول 44 کیلومتر با اعتبار 107 میلیارد تومان در حال ساخت که در بخش زیرساختی تاکنون 92 درصد رشد داشته است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق2 با اشاره به اینکه 8 درصد باقیمانده هم پل‌ها است که در حال ساخت بوده، تصریح کرد: قسمت مهم این طرح همان پل‌ها است که در حال ساخت است اما برای ساخت این پل‌ها زمان زیادی مورد نیاز نیست.

قربانی خاطرنشان کرد: کلنگ آغاز احداث پروژه دوخطه کردن مسیر بندرگز به سبزدشت در سال 94 به زمین زده شد و براساس قرارداد باید در طول 2 سال با تامین اعتبارات لازم به اتمام برسد که در مرحله نهایی خود قرار دارد و بهزودی به اتمام می‌رسد.

وی درباره بدهی پیمانکار به کامیونداران هم اظهار داشت: حدود یک میلیارد تومان شرکت پیمانکاری به کامیون‌دارها بدهی دارد و در جلسه با آنها موضوع بررسی و قول برطرف کردن مشکل داده شد.

قربانی گفت: در جلسه با مدیرعامل راه‌آهن کشور و دیگر مسئولان این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و قول داده شد تا پایان اردیبشهت این بدهی به حساب کامیون‌داران پرداخت شود.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از حفر و بهره برداری از ۱۳ حلقه چاه آب جدید در سطح حوزه امور آب و فاضلاب کرج طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: با ورود چاه‌های جدید الحفر به مدار بهره برداری، میزان ۲۵۸ لیتر بر ثانیه به چرخه تولید آب در محدوده فوق افزوده شده است.

وی گفت: با توجه به آغاز فصل گرم سال و افزایش میزان مصرف آب در استان، تمهیدات لازم جهت مدیریت تقاضا اندیشیده شده و پرسنل شرکت آبفا به صورت شبانه روزی درصدد ارائه خدمات بهینه به مشترکان هستند.

کد خبر 6092170

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد