Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:46:53 GMT

برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۳۶۳۴

برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه در اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه در فرمانداری اردبیل اظهار د اشت: مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، اقشار مختلف مردم‌ و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی شده تا مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه امسال نیز به طور باشکوه برگزار شود افزود: در این مراسم از 550 خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با سوم خرداد ماه مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا نیز انجام می‌شود و مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

زنجانی از برگزاری جشنواره فیلم به مناسبت سوم خرداد ماه در اردبیل خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با محوریت حماسه سوم خرداد ماه نیز مبنای کار قرار گرفته است.

زنجانی گفت : کتاب‌های فاخری با محوریت دفاع مقدس چاپ شده که همزمان با گرامیداشت سوم خرداد رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیز همزمان با سوم خرداد در اردبیل برگزار می‌شود  و در این روز نیروهای مسلح اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ع

مراسم سوم خرداد ماه در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم سوم خرداد شهدا و جانبازان تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، حمیدرضا قانعی با اعلام برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی شیرازی، گفت: امسال برپایی ویژه برنامه‌های این هفته دسته بندی متفاوتی دارد و می‌کوشیم با گفت وگو و مذاکره با رایزن‌های فرهنگی کشورهای مختلف اندیشه‌های سعدی را به بیرون از مرزها منتقل کنیم.
وی افزود: بزرگداشت سعدی در فارس باید از بزرگترین رویدادهای فرهنگی فارس باشد زیرا امروز همه مردم ایران به زبان او سخن می گویند و حق بزرگی به گردن زبان و ادبیات فارسی دارد، اندیشه‌های و حکمت‌های سعدی مایه مباهات و گنجینه ارزشمندی برای ایرانیان است.
او ادامه داد: در رویدادهایی که با همکاری انجمن آثار و مفاخر ایران برگزار می‌کنیم، تلاش می‌شود تا گستره‌ای فراتر از استان بگیرد و این‌بار هم با همکاری رایزن‌های فرهنگی کشورهای مختلف، این هدف دنبال می‌شود.
قانعی اعلام کرد: برنامه اصلی یادروز سعدی، شامگاه جمعه ۳۱ فروردین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهمان ویژه بین‌المللی و دیگر مسئولان ملی و استانی برگزار می‌شود .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی شیرازی با تلفیق رویدادهای فرهنگی، هنری، علمی و کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: امسال بخش علمی هفته گرامیداشت سعدی در فارس رونق بسیاری دارد و حدود ۱۵ سخنرانی علمی از سوی اساتید و سعدی پژوهان از جمله میرجلال‌الدین کزازی برای عموم مردم ارائه می‌شود.
قانعی افزود: شورای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی فارس با همکانی اصناف و اماکن به واحدهای صنفی که تابلو آنها مغایر با قوانین پاسداشت زبان فارسی از تذکر داده و رصد و پایش می‌کند تا واحدهای جدید در انتخاب نام خود به این قوانین پایبند باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به آغاز جشنواره عروسکی حکایات سعدی از اردیبهشت ماه امسال، گفت: این رویدادها مردم و خانواده‌ها را با سعدی ارتباط می‌دهد و تاثیرگذاری بالایی در حفاظت از زبان فارسی و پیشگیری از انحراف بیشتر آن دارد.

معاون فرهنگی و امور رسانه فارس هم گفت: ویژه برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی شیراز یکم اردیبهشت ماه پس از گلباران آرامگاه وی آغاز می‌شود و سپس با برنامه علمی ادامه می‌باید.
غلامرضا خوش اقبال افزود: دریا اورس، سعدی پژوه و ایرانشناس و رئیس بنیاد فرهنگ و زبان آتاتورک و سفیر سابق ترکیه در ایران مهمان ویژه برنامه اصلی گرامیداشت سعدی شیرازی برای سخنرانی علمی در شامگاه ۳۱ فروردین ماه است.
وی ادامه داد: رویداد‌های علمی بین‌المللی هفته سعدی با همکاری بنیاد آثار و مفاخر ایران در تهران برگزار می‌شود و در این قالب سوم اردیبهشت رویداد "سعدی در اقلیم چین" با همکاری مرکز چین شناسی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران با سخنرانی استاد امیرجلالی برگزار می‌شود، چهارم اردیبهشت ماه سفارت هندوستان میزبان برنامه سعدی و نسخه‌های سعدی در این کشور با سخنرانی آذرمیدوخت صفوی و دکتر شالویی است و روز پنجم رویداد سعدی و نظامیه بغداد در سفارت عراق اجرا می‌شود.
معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی هم به میزبانی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران ششم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

خوش‌اقبال عنوان کرد: محفل انس خوشنویسی و شکسته نویسان استانی و ملی از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت سعدی است که آثار خلق شده آنها در نگارخانه حافظ و لابی تالار حافظ تا پایان این هفته یعنی ۶ اردیبهشت ماه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز