Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان؛

رئیس شورای شهر آبادان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز شهری و زمین خواری در دوماه اخیر در مناطقی از شهرستان آبادان شدت گرفته است که افراد معلوم الحال در زمین های عمومی و فضاهای سبز شهری متعلق به مسکن و شهرسازی و منطقه آزاد اروند اقدام به ساخت و ساز میکنند.

کمری با بیان اینکه بیشتر ساخت و سازها در مناطق شطیط، ذوالفقاری و امیر آباد انجام شده است افزود: تاکنون در منطقه ۳ شهرداری آبادان، ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخت و ساز غیر مجاز طی دو تا سه هفته گذشته انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید پور شهردار آبادان نیز گفت: اکنون زمین های متروکه در شهر مانند منطقه تانگ فارم که متعلق به دستگاه های دولتی هستند تبدیل به محلی برای خالی کردن و تجمع نخاله های ساختمانی شده اند و باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند تا بیش از این به شهر ضرر نرسانند‌.

دادستان آبادان در این نشست گفت: شعبه ویژه رسیدگی به موضوعات و جرائم شهرداری از امروز در دادگستری آبادان تشکیل میشود.

غلامی همچنین از تشکیل کارگروهی برای مبارزه با زمین خواری خبر داد و افزود: از این پس این کارگروه باید به صورت فصلی در جهت مبارزه با این عمل گزارش دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد