Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:42:03 GMT

اعلام جزئیات سفر رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به فراهان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۴۴۴۶

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از سفر یک روزه مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن کشور به استان مرکزی خبر داد و گفت: سه شنبه 18 اسفندماه در شهرستان فراهان میزبان رئیس سازمان دارالقرآن کشور خواهیم بود.
وی در تشریح برنامه‌های سفر قره شیخلو ادامه داد: شرکت در شورای اداری شهرستان فراهان با محوریت توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان و کلنگ‌زنی دارالقرآن خیرساز فراهان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان دارالقرآن به فراهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام شفیعی افزود: همچنین پنجمین جشنوره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و گل‌های فاطمی(س) به صورت رسمی با حضور مهدی قره شیخلو، دبیران و اعضای ستاد برگزاری جشنواره و مدیران ارشد استانی، آغاز به کار خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، منادی قرآن و معارف اهل بیت(ع)
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • قدردانی از باسابقه‌ترین مربی قرآنی حرم مطهر رضوی در روز معلم
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد