Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه پیکر 39 نفر دیگر از جانباختگان این حادثه به دلیل کامل نبودن شرایط تحویل به خانواده ها را ندارند، عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه اثری از 6 مسافر دیگر سانحه سقوط هواپیما به ثبت نرسیده است. آفتاب‌‌نیوز : تاکنون هیچ گونه اثری از پیکر6 مسافر سقوط هواپیمای آسمان به ثبت نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد در مورد مرگ های دسته جمعی در سوانح مختلف اشاره کرد و گفت: از ابتدای وقوع سانحه هوایی پرواز تهران _یاسوج وظایف ما در طی احراز هویت، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن مورد بررسی و تفکیک قرار گرفت.
وی افزود: از ابتدای حادثه سقوط هواپیما تاکنون تعداد 212 بافت انسانی متعلق به 60 مسافر جانباخته توسط جستجو گران هلال احمر کشف و به پزشکی قانونی استان تحویل داده شد.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: با کار کد گزاری ، نمونه برداری و انجام آزمایش های ژنتیکی که بر روی نمونه ها انجام شد توانستیم تاکنون پیکر 21 جانباخته سقوط هواپیما را به خانواده هایشان تحویل دهیم.
وی با بیان اینکه پیکر 39 نفر دیگر از جانباختگان این حادثه به دلیل کامل نبودن شرایط تحویل به خانواده ها را ندارند، عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه اثری از 6 مسافر دیگر سانحه سقوط هواپیما به ثبت نرسیده است.
امینی با اشاره به شرایط تحویل اجساد جانباختگان ، افزود: در صورتی که پیکرهای جانباختگان با انجام آزمایشات ژنتیکی کامل شوند یا دستگا ه های ذی ربط پایان جستجو را اعلام کنند ما موظف به تحویل پیکیرهای فوت شدگان به خانواده هایشان هستیم.
وی اظافه کرد: تاکنون خانواده هایی که پیکرهای عزیزانشان را تحویل نگرفته اند و نیاز به گواهی فوت داشته اند طبق ضوابط قانونی و به دستور مقام قضایی برای آنها گواهی فوت صادر شده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه