Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم هفته بزرگداشت مقام معلم و تکریم روز استاد به همت معاونت فرهنگی ودانشجویی و با حضور دکتر عباسعلی حیدری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و واحد اراک، اعضای هیأت رئیسه و اعضای هیأت علمی در تالار شهید چمران واحد اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، حیدری در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و فرخنده زاد روز منجی میلاد مسعود منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) و تقارن خجسته آن با روز معلم و گرامیداشت و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی و معلمان شهید، گفت: «حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه تعبیری دارند بدین مضمون که هرکس نقش پیشرو در جامعه دارد باید در وهله نخست به فکر تعلیم خودش باشد قبل از اینکه در اندیشه تعلیم و تربیت دیگران بر آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک افزود: « رسالت معلمان و استادان تنها ارائه آموزش‌های درسی به دانش آموزان و دانشجویان نیست، بلکه به عنوان آموزگاران جامعه باید الگوی عملی نسل جوان باشند.»

وی افزود: «معلمان و اساتید باید در حوزه تعلیم و تربیت برای خود دستاوردهایی داشته باشند تا بتوانند نسل جوان را در مسیر رشد و تعالی قرار دهند.»

حیدری تاکید کرد: « کسانی که نقش پیشرو در جامعه دارند باید عامل به توصیه هایی باشند که به دیگران ارائه می‌کنند. »

دبیر هیأت امنای استان مرکزی زمینه سازی برای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت علمی استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اراک را نیاز اساسی برای رقم خوردن برنامه های توسعه علمی استان دانست و گفت: «حضور موثر و مشارکت استادان در برنامه‌های علمی و فرهنگی دانشگاه نقش مهمی در تربیت نسل جوان و مزین شدن دانشجویان به اخلاق و اندیشه دارد.»

در پایان مراسم از استادان برتر و بازنشسته دانشگاه آزاداسلامی اراک با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد