Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم سبزوار به ایراد سخنرانی پرداخت.
رئیس جمهور کشورمان درباره نرخ دلار گفت: بر اساس پیش بینی‌های ما، ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی و غیرنفتی خواهیم داشت و مخارج ما از ۷۰ میلیارد دلار بیشتر نیست؛ بنابراین مشکلی به نام مشکل ارزی در سال جاری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

صحبت‌های رئیس جمهور در سبزوار درباره قیمت ارز + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم

تولد دو، سه، چهار یا پنج نوزاد شبیه هم که همزمان ساکت می‌شوند، گریه می‌کنند، شیر می‌خواهند برای آدم‌های خارج از خانواده، جذاب و نمکی است، اما زن و مردی جوان که یکباره صاحب خانواده‌ای بزرگ شده‌اند، بیشتر دست تنهایی‌های چندقلوداری را می‌بینند.

آقای جعفری پدر این سه قلو‌ها می‌گوید: صاحب سه فرزند شدم جای شکر دارد، اما اگر حمایت نباشد تامین مخارج شان بسیار سخت است، قول های حمایتی فرزندآوری انجام شده اما کامل نبوده است.

وی می‌گوید: لطف خداوند شامل ما شده ولی مخارج سنگین است و خواستار عنایت مسئولان هستم.

مددخانی کارشناس حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: با پیگیری های انجام شده پدر سه قلوها به مجموعه بهزیستی معرفی شد تا در یک شرکت تولیدی در تاکستان مشغول به کار شود و تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • تعیین نرخ ارز قاچاق، از بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخی تمدنی است
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است
  • تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • ارتقای تعاملات اقتصادی به سطح ده میلیارد دلار با پاکستان