Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@20:40:22 GMT

بازپخش چشم شب روشن با حضور ناصر چشم آذر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۴۹۴۲

بازپخش چشم شب روشن با حضور ناصر چشم آذر

خبرگزاري آريا - در پي درگذشت ناصر چشم آذر موسيقي‌دان وآهنگساز ، امشب برنامه «چشم شب روشن» با حضور اين هنرمند بازپخش مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار سيما، در پي درگذشت ناصر چشم آذر آهنگساز فقيد، امشب (16 ارديبهشت ماه)، برنامه «چشم شب روشن» با حضور اين هنرمند از آنتن شبکه چهار سيما بازپخش مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنده ياد ناصر چشم‌آذر آهنگساز و نوازنده باسابقه موسيقي ايران، صبح جمعه 14 ارديبهشت 97 درگذشت.
آثار متعددي از اين هنرمند نامي بر جاي مانده است که موسيقي متن فيلم و سريال‌هاي «خواهران غريب»، «قصه‌هاي مجيد» و «هامون» بخشي از آنهاست.
وي در سال هاي فعاليت حرفه اي خود بارها کانديداي دريافت جايزه سيمرغ جشنواره فيلم فجر شد.
گفت و گوي زنده تلويزيوني رضا مهدوي با زنده ياد چشم آذر که در 18 دي ماه 96 در قالب برنامه «چشم شب روشن» صورت گرفته امشب ساعت 21 از شبکه چهار سيما بازپخش مي شود.
وي در اين برنامه از چگونگي ساخت آلبوم موسيقي بي کلام «باران عشق» خود که در زمره پرفروشترين و ماندگارترين آلبوم هاي موسيقي ايران قرار دارد، سخن گفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان

اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس از ۳۱ فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.

 جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم‌ترین برنامه‌های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور ۱۱ گروه موسیقی ملی از روز جمعه ۷ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.

وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره ۸۱ اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار ۹ اثر به بخش پایانی راه یافته است.

جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور ۳۰ ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.

وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.

جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره‌های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • «هفت» نیامده رفت!