Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز اراک ؛  با فعالیت شرکت تولید لوازم خانگی ایرانی در شهرک صنعتی کاوه استان مرکزی علاوه بر جلوگیری از خروج این میزان ارز از کشور، 200 جوان ساوجی هم مشغول به کار شدند.
مدیر عامل این واحدی تولیدی با بیان اینکه سالانه بیش از 30 هزار قطعه انواع محصولات خانگی در این کارخانه تولید می شود می گوید : این واحد صنعتی با تولید بیش از 25 نوع لوازم خانگی کوچک در کشور پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارجمندی افزود : قیمت تمام شده محصولات این کارخانه یک چهارم قیمت مشابه خارجی آن در بازار است و با درجه مصرفی a و کاهش مصرف انرژی، بیشترین بازدهی را دارد.
اکنون بیش از 120 هزار کارگر در 200 کارخانه لوازم خانگی کشور کار می کنند.
او گفت : با رفع موانع تولیدی از سوی دولت و حمایت مصرف کنندگان ایرانی می توانیم هم نیروی کار در کارخانه را افزایش دهیم و هم کالاهای خود را به کشورهای خارجی صادر کنیم.
ارزش افزوده بازار لوازم خانگی کشور در سال گذشته 30 هزار میلیارد تومان بوده که بیش از نیمی از آن در اختیار محصولات وارداتی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱ ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6081165

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه