Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،درخصوص آخرين شرايط سپاهان و انتخاب سرمربي و اينکه سرمربي سپاهان مشخص شده است يا خير گفت: در حال حاضر کميته فني باشگاه در حال بررسي چند گزينه هستند. در اين ميان هم گزينه خ ارجي وجود دارد و هم گزينه ايراني.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما به دنبال يک سرمربي خوب و به نام هستيم که بتواند سپاهان را به شرايط خوب خودش برگرداند.
وي در ادامه در پاسخ به اينکه آيا امير قلعه‌نويي به عنوان گزينه نهايي شما مي‌باشد گفت: اجازه بدهيد هيچ اسمي را فعلا به زبان نياورم چرا که هنوز هيچ چيز مشخص نيست اما مطمئن باشيد يک مربي بزرگ و به نام ايراني مدنظر باشگاه سپاهان هست. آقاي ابراهيم‌زاده هم زماني که در سپاهان بود تمام تلاشش‌را کرد او يک مربي بزرگ و با تجربه‌اي بود اما متاسفانه شرايط سپاهان امسال متفاوت بود و درواقع جنس‌مان جور نبود. با توجه به اتمام قرارداد آقاي ابراهيم‌زاده سعي مي‌کنيم فردي را به عنوان سرمربي انتخاب کنيم که بتواند تغييرات اساسي در سپاهان بوجود بياورد.
تابش در ادامه تاکيد کرد: ما به دنبال اين هستيم تا هرچه زودتر تکليف سرمربي مشخص شود. مطمئن باشيد ظرف اين هفته يا هفته آينده سرمربي سپاهان مشخص خواهد شد تا هرچه زودتر کارش را با تيم انجام دهد. فعلا نمي‌توانيم اسمي از مربي بياوريم. مطمئن باشيد به هواداران قول خواهيم داد بزرگترين سرمربي را به خدمت بگيريم تا سپاهان دوباره به قدرت بازگردد.
وي در ادامه درباره تمديد قرارداد بازيکنان گفت: در حال حاضر اولويت ما انتخاب سرمربي است هيچ مذاکره‌اي براي تمديد قرارداد با بازيکن و حتي جذب نفرات جديد نخواهيم کرد. ابتدا سرمربي مشخص مي‌شود بعد طبق نظر کادر فني جديد بازيکن جذب مي‌کنيم ممکن است در اين بين چند بازيکن تمديد يا جذب کنيم و يا نفراتي هم از تيم ما جدا شوند همه اينها طبق نظر سرمربي جديد جلو مي‌روند.
تابش در پايان درخصوص اينکه آيا تغييراتي در کادر مديريت باشگاه صورت خواهد گرفت يا خير گفت: فعلا من با تمام توانم در اختيار باشگاه سپاهان هستم، هيچ تغييراتي در کادر مديريت صورت نمي‌گيرد و ما فعلا به عنوان سرپرست کارمان را با سپاهان انجام مي‌دهيم و با قدرت ادامه خواهيم داد.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او همچنین در ادامه گفت: من به خاطر یحیی گل‌محمدی به ایران آمدم.

او همچنین ادامه داد: ️برخلاف علاقه‌ام، در سن ۱۶-۱۷ سالگی فهمیدم استعداد فوتبال بازی کردن ندارم؛ همین موضوع انگیزه‌ای شد تا مربیگری کنم.

کد خبر 846507 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال اوسمار ویرا ورزش باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس