Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@13:06:52 GMT

کار در حوزه تحول سلامت، جهاد در خداست

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۵۳۶۳

کار در حوزه تحول سلامت، جهاد در خداست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دو نعمت امنیت و سلامت از ارزش والایی برخوردار است. آنهایی که در حوزه تحول سلامت کشور تلاش می کنند یقیناً اجرشان برابر افرادی است که در راه حفظ  امنیت کشور تلاش کرده و در این راه شهید شده‌اند.

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، دکتر عزیز جوانپور در مراسم گرامیداشت روز ماما در دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز گفت: تقارن روز جهانی ماما با هفته معلم را تبریک عرض می کنم و برای همه تلاشگران عرصه سلامت اعم از ماماها، استادان، شاغلین و دانشجویانی که در این مسیر مقدس گام نهاده‌اند و آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی تامین و حفظ بهداشت و سلامت جامعه و تأثیرگذاری مثبت آن در حوزه سلامت کشور است.

رئیس واحد تبریز به توسعه کیفی رشته های مختلف علوم پزشکی دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشکده علوم پزشکی دارای هیأت علمی توانمندی است که با رعایت استانداردها و شاخص های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در پی تصویب رشته های جدید در حوزه علوم پزشکی از جمله راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته مامایی هستیم.

وی با اشاره به بازدید وزیر بهداشت و آموزش پزشکی از بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: افتتاح این بیمارستان ضمن اینکه باری از دوش حوزه سلامت برخواهد داشت، بسیاری از مشکلات دانشجویان را از لحاظ بالینی مرتفع خواهد کرد.

جوانپور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز باید یکی از مؤثرترین دانشگاه ها در حوزه علوم پزشکی باشد گفت: از استادان و دانشجویان حوزه علوم پزشکی انتظار داریم با تلاش در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه با نظرات سازنده و کارشناسانه خود مسئولان دانشگاه را یاری کنند تا واحد تبریز یکی از برند های برتر در حوزه پزشکی شود.

دکتر محمود بهشتی معاون علوم پزشکی واحد تبریز هم با قدردانی از توجه ویژه دکتر جوانپور به دانشکده علوم پزشکی گفت: با اشرافی که در مورد رشته مامایی داریم این رشته از جمله رشته های نسخه‌ای بوده و مسئولیت خاصی متوجه دانشجویان این رشته است. دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته مامایی علاوه بر اینکه باید در مسائل بالینی مهارت کسب کنند در تنظیم نسخه و مسایل قانونی هم دقت لازم را داشته باشند.

وی از تشکیل جلسات متعدد با محوریت بررسی مشکلات دانشکده علوم پزشکی خبر داد و گفت:‌ جلسات متعددی با مسئولان دانشگاه و دانشجویان برگزار شده و بررسی مشکلات وظیفه‌بندی شده است. سعی بر این است با پیگیری های مستمر و تلاش مضاعف بسیاری از مسائل دانشجویان در عرصه بالینی و ارتباط با اساتید مرتفع شود.

معاون علوم پزشکی واحد تبریز از دکتر فریده بهمن جنبه مدیرگروه رشته مامایی این دانشگاه به دلیل اهتمام ویژه ایشان نسبت به حل مسائل و رفع مشکلات گروه مامایی قدردانی نموده و انتخابشان را به عنوان استاد نمونه دانشکده علوم پزشکی واحد تبریز در سال 97 تبریک گفت.

بهشتی گزارشی مختصر از روند تجهیز بیمارستان امام سجاد (ع) این دانشگاه را ارائه کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه