Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@05:59:24 GMT

اسنک رول مرغ عصرانه ای دلپذیر

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۵۷۲۱

اسنک رول مرغ عصرانه ای دلپذیر

رکنا: اسنک مرغ برای همه گروه های سنی یک غذای دلچسب است.

مواد لازم

روغن مایع به میزان لازم

نصف پیمانه پیاز نگینی شده

۱ حبه سیر

دو و نیم پیمانه سینه مرغ پخته و ریش ریش شده

نصف پیمانه سس کچاپ

۱ پیمانه پنیر چدار رنده شده

۱ پیمانه پنیر پراتو رنده شده

1 بسته خمیر هزار لا

طرز تهیه

فر را از ۱۵ دقیقه قبل، روی حرارت ۱۷۵ درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا تمام قسمت‌های فر هم دما شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کف و دیواره‌های یک ظرف پیرکس خود را به کمک قلم موی مخصوص آشپزی به مقداری روغن آغشته کنید.

تابه‌ای را روی گاز قرار دهید سه قاشق سوپ خوری روغن درون آن بریزید و اجازه دهید روغن داغ شود. پیاز را درون روغن بریزید و تفت دهید تا پیازها نرم و شفاف شود. سپس سیر را به آن اضافه کنید و با پیاز تفت دهید تا طلایی شود.

مرغ، سس کچاپ، نیمی از پنیر چدار و نیمی از پنیر پراتو را به تابه اضافه کنید و آن‌ها را مخلوط کنید تا پنیرها آب شوند و یک مایه یکدست به دست آید. بعد از اینکه مایه شما یک دست شد تابه را از روی حرارت بردارید و سیر را از مایه آماده شده خارج کنید.

خمیر هزار لا را روی یک سطح صاف پهن کنید و به شکل مربع‌های ۱۰ در ۱۰ برش بزنید. یک قاشق سوپ خوری از مایه آماده شده را بردارید و در قسمت وسط خمیر هزار لا بریزید سپس دو طرف خمیر را به سمت داخل آن تا کنید و خمیر را از یک سمت رول کنید.

رول‌های آماده شده را در ظرف پیرکسی که از قبل آماده کردید قرار دهید و برای ۲۰ دقیقه آن را در طبقه وسط فر از قبل گرم شده قرار دهید تا رول‌ها بپزند و سطح آن‌ها به رنگ طلایی در آید.

بعد از اینکه رول‌های شما پخته شد آن‌ها را از فر خارج کنید بقیه پنیر چدار و پنیر پراتو را روی آن‌ها بریزید و برای ۲ دقیقه دیگر درون فر قرار دهید تا پنیر‌های روی آن ذوب شوند. بعد از گذشت دو دقیقه آن را از فر خارج کنید و به ظرف سروتان منتقل کرده و این غذای خوشمزه را نوش جان کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران گاز طلایی گذشت آب روغن داغ اسنک رول مرغ عکس فیلم ایران زن جوان دختر جنگل پرونده مرد پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت

فرارو- شاید شما به محصولات پاک کننده آرایشی حساسیت داشته باشید و یا بنا به دلایلی آن‌ها را چندان مناسب پوست خود ندانید؛ اما نگران نباشید، همیشه راه حل‌های طبیعی برای پاک کردن آرایش صورت وجود دارد. در ادامه شما را با برخی از پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت آشنا خواهیم کرد. ۱. روغن نارگیل به گزارش فرارو، روغن نارگیل یکی از پاک کننده‌های قدیمی آرایش به شمار می‌رود که کارایی آن مدت‌هاست به اثبات رسیده است. روغن نارگیل سرسخت‌ترین و ضدآب‌ترین مواد آرایشی را از پوست شما پاک می‌کند و لازم هم نیست پوست خود را با خشونت مالش بدهید تا پاک شود. برای پاک کردن آرایش صورت و کسب بهترین نتیجه کمی روغن نارگیل را کف دست خود بریزید و آن را به‌آرامی روی صورت خود بمالید یا اینکه روغن نارگیل را روی دستمال‌های پنبه‌ای بمالید. وقتی در هوای گرم و مرطوب زندگی می‌کنید، در طول روز روغن نارگیل ذوب و برای همین هم شب‌ها بهتر جذب پوست می‌شود. البته روغن نارگیل در حالت جامد هم به همان اندازه کارآمد است. بعد از اینکه با این روش آرایش را پاک کردید، صورت خود را با صابون ملایم بدون عطر بشویید. به این روش می‌توانید همه‌ مواد آرایشی را از صورت خود پاک کنید.   ۲. بخور صورت بخور صورت یکی از بهترین روش‌های پاک کردن آرایش است. سینک را از آب داغ (و نه جوشان) پر کنید و چند دقیقه روی آن خم شوید. مطالعات نشان می‌دهد که بخار آب منافذ پوست را باز می‌کند و کاری می‌کند که با استفاده از صابون معمولی راحت‌تر بتوانید آرایش خود را پاک کنید. می‌توانید با دستمال مرطوب کودک یا روغن نارگیل آرایش خود را پاک کنید و بعد به پوست‌تان بخار بدهید؛ همچنین می‌توانید دستمالی را در آب داغ خیس کنید و اجازه بدهید کمی خنک شود، بعد آن را روی صورت خود بگذارید. وقتی دستمال سرد شد، می‌بینید که همه‌ آلودگی و خاکِ روی صورت‌تان با پاک‌کردن پوست از آن جدا می‌شود.   ۳. روغن بچه متخصصان زیبایی مدت‌هاست که روغن بچه را یک پاک کننده ملایم آرایشی می‌دانند. روغن بچه هم مانند روغن نارگیل می‌تواند آرایش ضدآب را راحت‌تر پاک کند. نکته‌ مهم این است که روغن بچه هزینه‌ خیلی کم‌تری نسبت به بقیه پاک کننده‌ها دارد.
۴. شیر شیر می‌تواند آرایش شما را پاک کند یا حتی جای خود را به‌عنوان بهترین پاک کننده آرایش صورت شما تثبیت کند. کمی شیر از یخچال بردارید و چند قطره روغن بادام شیرین داخل آن بریزید. با این محلول می‌تواند به‌راحتی آرایش خود را پاک کنید. می‌توانید محلول شیر را با پنبه به صورت خود بمالید و بعد آبکشی کنید. این روش خیلی ارزان، طبیعی و سالم است. ولی اول تاریخ انقضای شیر را ببینید و بعد آن را روی صورت خود بمالید.   ۵. خیار می‌توانید خیار را داخل مخلوط‌کن بریزید و آن را به‌ صورت خمیر در بیاورید. کمی روغن دلخواه را به آن اضافه کنید (مثلا روغن زیتون) و از آن برای پاکسازی پوست صورت استفاده کنید. این ترکیب نه‌تنها آرایش را پاک می‌کند، صورت شما را هم نرم می‌کند. خیار همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که می‌تواند موجب کاهش التهاب پوست شود. اگر صورت شما جوش می‌زند، بهتر است بدانید استفاده از خیار یکی از روش‌های سریع درمان جوش صورت است و می‌تواند در از بین بردن جای جوش هم مؤثر باشد.   ۶. جوش شیرین و عسل اگر در مورد فواید عسل برای پوست و جوش شیرین اطلاعاتی ندارید، باید بدانید ترکیب جوش شیرین و عسل خمیری می‌شود که نه‌تنها به بهترین نحو آرایش را پاک می‌کند، برای لایه‌برداری پوست هم مناسب هست. کمی عسل روی دستمال بریزید، روی آن جوش شیرین بمالید و آرایش را با آن پاک کنید. لازم نیست خیلی محکم بمالید. جوش شیرین به‌ صورت خودکار پوست را لایه‌برداری می‌کند. بعد از آن پوست خود را آبکشی کنید. می‌بینید که پوستتان تازه شده و عطری رؤیایی هم به خود گرفته است.

دیگر خبرها

  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اسفند
  • عدم اختصاص حتی یک دلار نیمایی برای واردات خمیر‌کاغذ
  • طرز تهیه توپک نارگیلی، یک شیرینی شیک و خوشمزه برای عید نوروز 
  • شله زرد + طرز تهیه و نکات پخت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اسفند
  • صادرات بیش از چهار میلیون کیلوگرم فراورده‌های خام دامی از لرستان
  • پاک کننده‌های طبیعی آرایش صورت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ اسفند
  • به این افراد هرگز گل گاو زبان ندهید
  • برگزاری «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور