Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ،روسای فیزو و کمیته بین المللی المپیک در محل این کمیته با هم ملاقات و در خصوص همکاری نزدیکتر این دو بخش باهدف کمک به ورزشکاران برای موفقیت و برای کار بیشتر در این زمینه و به اشتراک گذاشتن تجارب خود برای یکدیگر به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین گزارش در این دیدار دو طرف به بحث در مورد توسعه دو سازمان پرداختند تا فرصت هایی را برای ورزشکاران و ورزش دانشجویی افزایش دهند.

رئیس کمیته بین المللی المپیک در این جلسه گفت: از زمانی که کمیته بین المللی المپیک دستور کار خود را از المپیک آغاز کرده دنیای ورزش توجه بسیاری به ورزشکاران به عنوان قلب جنبش المپیک معطوف کرده است. در همین راستا فیزو، به عنوان رهبر ورزش دانشگاهی جهان مأموریت ویژه ای برای اهدای فرصت های به دانشجویان از طریق ورزش و برنامه های آموزشی طراحی کرده است که به آن ها این امکان را می دهد تا اهداف شخصی خودشان را درون و بیرون از حوزه رقابت دنبال کنند.

اولگ ماتیتسن در خلال این دیدار گفت: بحث امروز ما در مورد چالش های کلیدی درون جنبش المپیک است که به مسیرهای دوگانه ی ورزشکارانی اشاره دارد که می توانند به بالاترین سطح موفقیت دست پیدا کنند، در واقع ورزشکاران "همان گونه که امروز به عنوان یک قهرمان و ورزشکار دیده می شود می تواند به عنوان رهبران آتی جامعه نیز باشند."

در این دیدار، در مورد موفقیت یونیورسیاد تابستانی درچین تایپه و نقش راهبردی فیزو در رشد هر چه بیشتر برنامه های ورزشی درون دانشگاهی صحبت هایی شد ، و اولگ از نقش کمیته بین المللی المپیک و توماس باخ در فرایند توسعه صلح آمیز در شبه جزیره کره تقدیر کرد.

با نزدیک شدن به بازی های المپیک جوانان که پاییز امسال در بوینس آیرس برگزار می شود، روسای دو بخش در مورد تداوم آماده سازی مرکز ورزش دانشگاهی با کمک فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی آرژانتین در این شهر صحبت کردند. در کنار دهکده ورزشکاران بازی های المپیک جوانان در منطقه جنوبی بوینس آیرس، مرکز ورزش دانشگاهی درست در میان فعالیت های ورزشی، فرهنگی و تفریحی قرار دارد که این محل با شکوهی برای ارتقای ورزش دانشگاهی و مسیر دوگانه درون مرکز المپیک جوانان خواهد داشت.

در پایان هم تاکید شد با میزبانی بازی های المپیک جوانان 2020 در لوزان و در نزدیکی لوسرن میزبان بازی های یونیورسیاد زمستانی 2020، این همکاری خلاقانه به همکاری بلندمدتی بین فیزو و کمیته بین المللی المپیک تبدیل خواهد شد.

توماس باخ قهرمان شمشیربازی المپیک و رئیس فعلی جنبش المپیک نمونه ی واقعی دانشجویی است که از طریق فیزو و کمیته بین المللی المپیک توانسته مسیر خود را دنبال کند. یونیورسیادهای دانشجویی بزرگترین رویداد بعد از المپیک می باشد که در جهان برگزار می شود.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق

در جریان سفر رئیس دانشگاه صنعتی شریف به عراق، راه‌های گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست موسوی رئیس دانشگاه شریف، به این کشور  سفر کردند.

در این سفر چند روزه موسوی و هیئت همراه با محسن المندلاوی سرپرست و نایب رئیس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی همچنین رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسئولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ سازوکارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی و ... از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیئت اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق سفیر ایران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل اشتغال همچنان به قوت خود باقی است آقای وزیر!طرحی برای استیضاح دیپلماسی اقتصادی/چند نکته درباره یک سکانس جنجالی
  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • هروی: برگزاری مراسم تجلیل باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شد
  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد