Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@18:04:30 GMT

تشریح زوایای تازه‌تری از حادثه پارک طالقانی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۶۱۶۲

تشریح زوایای تازه‌تری از حادثه پارک طالقانی تهران

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حادثه پارک طالقانی و اینکه فیلمبرداری با برنامه‌ریزی قبلی و هدف خاص صورت گرفته بود توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری فارس: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در کارگاه آموزشی فرهنگ‌یاران پلیس، اظهار داشت: طبق برآورد‌های اجتماعی پلیس هم اکنون جایگاه چهارم را از نظر مقبولیت در بین مردم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این مقبولیت به خاطر آن است که پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اما در مقابل قاچاقچیان، اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه دارد.

سردار رحیمی به انتشار فیلم برخورد مأمور گشت ارشاد با دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی پرداخت و گفت: وقتی همکار پلیس‌مان به دو خانم بدحجاب تذکر می‌دهد آن‌ها تهاجم‌وار با حرف‌ها و کلمات زشت و رکیک به مأمور ما حمله می‌کند؛ حتی در فیلم هم مشخص است که آن‌ها به پلیس حمله می‌کنند؛ بعد از آن هم دیدید که چه برخورد و هجمه‌ای به پلیس وارد شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که این تیم از بهترین تیم‌های پلیس پایتخت بوده‌اند، تصریح کرد: آن افراد می‌دانستند که این مأموران کی و چه وقت در پارک طالقانی مستقر می‌شوند؛ آن‌ها می‌خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم‌الحالی داده تا او پخش کند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای آرمان‌هایش تقدیم انقلاب کرده، گفت: ما به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده و کوتاه نمی‌آییم چرا که افتخار پلیس این است که با سارقان و قاچاقچیان قدرتمندانه برخورد می‌کند.

سردار رحیمی اظهار داشت: امروز بیش از ۵۷۳۰ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می‌کنند که بسیج نیروی انتظامی نام دارند؛ ۸۳۲ نفر نیز از خواهران و برادران معلم به عنوان فرهنگ‌یار ترافیک و بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز نیز به عنوان همیار پلیس فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور پلیس در اطراف مدارس، خاطرنشان کرد: در مقابل واطراف تمام مدارس و دبیرستان‌ها بالاخص مدارس دخترانه پلیس کنترل و حفاظت از حریم دانش‌آ‌موزان را بر عهده دارد به خصوص در صبح و زمان تعطیلی مدارس. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Ofg

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز