Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@08:09:13 GMT

آخرین چک باشگاه استقلال پاس نشد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۶۵۴۹

آخرین چک باشگاه استقلال پاس نشد

به گزارش پارس نیوز، 

با توجه به قرارداد داریوش شجاعیان و انتقال این بازیکن از باشگاه گسترش به استقلال هنوز آخرین چک باشگاه پرطرفدار پایتخت پاس نشده است.

آخرین چک باشگاه استقلال بابت انتقال داریوش شجاعیان هافبک این تیم به مبلغ 300 میلیون به باشگاه گسترش فولاد تبریز پاس نشده است.

با توجه به انتقال داریوش شجاعیان از باشگاه گسترش فولاد به استقلال تهران باشگاه استقلال طبق قرارداد موظف بود تا مبلغی بابت انتقال این بازیکن به باشگاه گسترش فولاد پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: آخرین چک باشگاه استقلال در ماه اسفند گذشته پاس نشده است اما با توجه به خوش‌قولی باشگاه نسبت پاس شدن چک های قبلی هیچ اعتراضی نسبت به این موضوع نداریم و منتظریم تا طبق گفته افتخاری مدیرعامل باشگاه هر چه زودتر باشگاه استقلال با گسترش فولاد بابت انتقال شجاعیان تسویه کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال چک پایتخت باشگاه استقلال فولاد فولاد استقلال پارس شجاعیان گسترش فولاد پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دامنه اعتراضات به ایرلند

دامنه تجمع و تحصن دانشجویان در خارج از آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با پیوستن دانشگاه‌های جدید به اعتراض‌ها گسترش یافته است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080226 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • گسترش دامنه اعتراضات به ایرلند
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند