Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جشن جوان برتر استان قزوین گفت: بزرگترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و جوانان هستند که در فعالیت حوزه صنعت و در دفاع از مرزها و حفظ امنیت، حوزه هنر و آموزش و تعلیم و تربیت و... نقش اساسی دارند.

نماینده مردم قزوین تاکید کرد: در برهه ای که پمپاژ ناامیدی از داخل و خارج صورت می گیرد تنها راه بازگشت امید به جامعه استفاده صحیح از ظرفیت جوانان است، وقتی جوانی ایده و خلاقیت دارد باید مورد حمایت عملی قرار بگیرد این نوع برخورد باعث دلگرمی و امیدآفرینی جوانان که موتور محرکه جامعه هستند، می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قزوین افزود: با توجه به اهمیت نقش جوانان در توسعه کشور باید موانع استفاده از جوانان و باروری استعدادهای آنها برداشته شود که در این راستا مقام معظم  رهبری در نوروز امسال در مشهد هم به رفع موانع استفاده از جوانان متخصص در بدنه اجرایی کشور تاکید کردند.

زرآبادی به پیگیری هایش برای احیای سازمان ملی جوانان اشاره کرد و گفت: طرح احیای سازمان ملی جوانان را ارایه دادم که با ارائه لایحه دولت در این زمینه توام شد که با تلفیق آن در کمیسیون مربوطه بزودی در صحن علنی مجلس ارائه می شود.

نماینده مردم قزوین به استفاده از جوانان در پست ها مدیریتی گفت: معاون اول رئیس جمهور در این زمینه بخشنامه ای صادر کردند که 30درصد پست های مدیریتی را در دستگاه های اجرایی به جوانان اختصاص یابد و در ادامه فراکسیون جوانان مجلس بدنبال پیگیری قانون عدم بکار گیری بازنشستگان است، امیدوارم با اجرای این تصمیمات حضور جوانان در همه عرصه پررنگ شود.

زرآبادی در ادامه تصریح کرد: به عنوان نماینده جوان مردم قزوین تاکید می کنم استفاده از جوانان در پست های مدیریتی نباید فرمایشی و گزینشی باشد و باید شفاف و اثرگذار باشد.

نماینده مردم قزوین ضمن تشکر از تجلیل 120جوان برتر استان قزوین گقت: باید از این 120جوان برتر به عنوان مشاور جوان در دستگاه های اجرایی استان استفاده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه سرمایه صنعت مجلس شورای اسلامی نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور