Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - انتخاب نوشت: رئیس پلیس پایتخت در خصوص حادثه پارک طالقانی و اینکه فیلمبرداری با برنامه‌ریزی قبلی و هدف خاص صورت گرفته بود توضیحاتی ارائه داد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در کارگاه آموزشی فرهنگ‌یاران پلیس، اظهار داشت: طبق برآورد‌های اجتماعی پلیس هم اکنون جایگاه چهارم را از نظر مقبولیت در بین مردم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: این مقبولیت به خاطر آن است که پلیس خود را خادم مردم می‌داند، اما در مقابل قاچاقچیان، اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه دارد.

سردار رحیمی به انتشار فیلم برخورد مأمور گشت ارشاد با دو خانم بدحجاب در پارک طالقانی پرداخت و گفت: وقتی همکار پلیس‌مان به دو خانم بدحجاب تذکر می‌دهد آن‌ها تهاجم‌وار با حرف‌ها و کلمات زشت و رکیک به مأمور ما حمله می‌کند؛ حتی در فیلم هم مشخص است که آن‌ها به پلیس حمله می‌کنند؛ بعد از آن هم دیدید که چه برخورد و هجمه‌ای به پلیس وارد شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که این تیم از بهترین تیم‌های پلیس پایتخت بوده‌اند، تصریح کرد: آن افراد می‌دانستند که این مأموران کی و چه وقت در پارک طالقانی مستقر می‌شوند؛ آن‌ها می‌خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم‌الحالی داده تا او پخش کند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس بیش از ۲۰۰ هزار شهید برای آرمان‌هایش تقدیم انقلاب کرده، گفت: ما به هیچ وجه عقب‌نشینی نکرده و کوتاه نمی‌آییم چرا که افتخار پلیس این است که با سارقان و قاچاقچیان قدرتمندانه برخورد می‌کند.

سردار رحیمی اظهار داشت: امروز بیش از ۵۷۳۰ نفر به عنوان پلیس افتخاری فعالیت می‌کنند که بسیج نیروی انتظامی نام دارند؛ ۸۳۲ نفر نیز از خواهران و برادران معلم به عنوان فرهنگ‌یار ترافیک و بالغ بر یک میلیون دانش‌آموز نیز به عنوان همیار پلیس فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص حضور پلیس در اطراف مدارس، خاطرنشان کرد: در مقابل واطراف تمام مدارس و دبیرستان‌ها بالاخص مدارس دخترانه پلیس کنترل و حفاظت از حریم دانش‌آ‌موزان را بر عهده دارد به خصوص در صبح و زمان تعطیلی مدارس.

 

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : گشت ارشاد - پلیس امنیت اخلاقی - نیروی انتظامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گشت ارشاد پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در واکنش به انتشار ویدئویی از مشاهده چند قلاده شغال در پارک جنگلی لویزان اعلام کرد: «با توجه‌ به جغرافیای این پارک جنگلی و قرارگیری آن در حاشیه شمال شرقی پایتخت و هم‌جواری با مناطق کوهستانی که گونه‌های مختلف جانوری و حیات‌وحش در آنجا آزادانه زندگی می‌کنند، عامل ورود این دو حیوان به این پارک بوده است. ازآنجاکه کنترل تمامی گونه‌های جانوری از جمله شغال در حیطه وظایف اداره حفاظت و مدیریت حیات‌وحش تهران و اداره کل محیط‌زیست استان است، به نظر می‌رسد ساماندهی حیوانات وحشی و جلوگیری از نزدیک‌شدن اینگونه جانوران به حریم شهر یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تکالیف این مجموعه‌هاست.

یکی از راه‌های پیشگیری از ورود حیوانات وحشی به حریم شهرها، غذارسانی مصنوعی در زیستگاه‌ها و مناطق حفاظت شده است تا این‌گونه حیوانات در کنار شکار طبیعی بتوانند با استفاده از این سیستم به حیات خود ادامه داده و برای تهیه غذا به انسان‌ها و اماکن مسکونی یا تفرجگاهی حاشیه شهر نزدیک نشوند.

شایان‌ذکر است در بسیاری از کلان‌شهرها، اداره کل حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با راه‌اندازی گشت‌های ویژه به‌صورت مداوم، فعالیت گونه‌های جانوری را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و در صورت نزدیک‌شدن به حریم شهرها با عملیات زنده‌گیری، آنها را به زیستگاه‌های طبیعی و امن باز می‌گردانند که این امر کاملاً تخصصی و در حیطه وظایف ادارات محیط‌زیست است.

هرچند رفتارهای نامناسب شهروندی در هنگام استفاده از جنگل‌ها و فضای سبز طبیعی اطراف شهرها و دفع نامناسب پسماندها می‌تواند غذای آماده برای برخی گونه‌های جانوری فراهم کند؛ اما نباید فراموش کنیم که در این زیستگاه‌ها حیواناتی مانند موش و خرگوش صحرایی به‌وفور یافت می‌شوند که شکار و درواقع غذای طبیعی برای حیوانات وحشی هستند که گزینه عاملیت پسماندهای شهروندان برای حضور شغال‌ها در این بوستان‌ها را کم‌رنگ می‌کنند. »

کد خبر 846566 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سگ بدون صاحب تهران بوستان

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق