Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی گفت: مراسم عمامه گذاری سید احمد خمینی هم شبیه همان مراسم های سنتی عمامه گذاری برگزار شد و من تفاوتی با مراسم های دیگر در ان ندیدم. 

نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات در گفت و گو با جماران ، در خصوص نحوه برگزاری مراسم عمامه گذاری سید احمد خمینی در نیمه شعبان اظهار کرد: این مراسم یک مراسم معنوی و سالمی بود که علاقه مندان به بیت امام و حاج حسن آقا در حسینیه جماران جمع شدند و در نهایت سادگی آن را برگزار کردند و به خصوص فرمایشات آقای محقق داماد در این مراسم بسیار آموزنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد سنت عمامه گذای معمول گفت: این مراسم هم مانند دیگر مراسم بسیار معمول و ساده برگذار شد و چیز متفاوتی نبود. خاطرم هست که  ما وقتی معمم می شدیم جشن می گرفتیم،  ثلاً مرحوم آقای هاشمی برای طلبه های کرمانی و طلبه های مبارز ی که می خواستند معمم شوند در منزلشان جشن می گرفت و شام و شیرینی می داد. این گونه بود که تمام دوستان، آشنایان و هم درسان طلبه ای که معمم می شد به همراه یک شخصیت ارجمند به مراسم دعوت می شدند  و عمامه گذاری با حضور این افراد و توسط آن شخصیت انجام می شد.

حجت الاسلام والمسلمین دعایی تاکید کرد: این مراسم هم شبیه همان مراسم های سنتی عمامه گذاری برگزار شد و مراسم اختصاصی نبود به طوری که من برای جشن میلاد حضرت امام زمان(عج) دعوت شده بودم نه برای جشن عمامه گذاری، البته می دانستم که در پایان مراسم قرار است عمامه گذاری صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که شما چه تفاوتی در این مراسم با دیگر مراسم عمامه گذاری طلبه ها دیدید، گفت: من تفاوتی ندیدم؛ مساله ای که به آن در فضای مجازی و غیره اشاره کرده بودند این بود که مثلاً چرا سید احمد آقا در زمان عمامه گذاری بر روی صندلی نشسته بودند. خب چه اشکالی دارد که یک طلبه ای روی صندلی بنشیند؟! روی صندلی نشسته اند و خیلی باادب سرشان را خم کرده اند و عمامه را بر سرشان گذاشته اند. در جایی که همه روی صندلی نشسته اند چه ضرورتی دارد که حتما فرد طلبه روی زمین بنشیند؟!

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 سید احمد خمینی حسینیه جماران محمود دعایی مراسم عمامه گذاری مراسم عمامه گذاری احمد خمینی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در رباط کریم چند؟

اگر قصد اجاره خانه در شهرستان رباط کریم را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای اجاره یک واحد نوساز ۷۵ متری در رباط کریم به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه سه میلیون تومان است.

یک خانه ویلایی با زیربنای ۸۵ متر و ۵ سال سن با ۱۲۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با سن ۱۰ سال در رباط کریم به ۴۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آپارتمان دیگری در محله نصیرشهر رباط کریم با زیربنای ۷۲ متر و یک اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه ۱۹۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۲۲ ساله را با متراژ ۹۰ متر اجاره کرد. کرایه ماهیانه این خانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری ۱۰ ساله را رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر و مشخصات آن‌ها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین