Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تامین ‌اجتماعی شامل درمان، غرامت دستمزد و برقراری مستمری‌های بازماندگان، ازکارافتادگی کلی و جزئی و غرامت مقطوع نقص عضو مشروط به داشتن سابقه پرداخت حق‌ بیمه نیست و بدون توجه به سوابق بیمه‌ای بیمه‌شده، مزایای قانونی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به استناد ماده ٦٠ قانون تأمین‌اجتماعی، حوادث ناشی از کار، حوادثی است که در حین انجام وظیفه و به سبب آن برای بیمه‌شده اتفاق می‌افتد. مقصود از حین انجام وظیفه تمام اوقاتی است که بیمه‌شده در کارگاه یا مؤسسات وابسته یا ساختمان‌ها و محوطه آن مشغول کار باشد و یا به دستور کارفرما در خارج از محوطه کارگاه عهده‌دار انجام مأموریتی باشد.

اوقات مراجعه به درمانگاه یا بیمارستان و یا برای معالجات درمانی و توانبخشی و اوقات رفت و برگشت بیمه‌شده از منزل به کارگاه جزو اوقات انجام وظیفه محسوب می‌شود، مشروط بر اینکه حادثه در زمان عادی رفت و برگشت به کارگاه اتفاق افتاده باشد.

حادثه‌ای که برای بیمه‌شده حین اقدام برای نجات سایر بیمه‌شدگان و مساعدت به آنان اتفاق می‌افتد، حادثه ناشی از کار محسوب می‌شود.

درضمن کارفرما موظف است ضمن اقدام برای جلوگیری از تشدید اثرات حادثه، گزارش حادثه را نیز حداکثر ظرف سه روز اداری به اطلاع شعبه تامین‌ اجتماعی محل برساند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سابقه حق بیمه تامین اجتماعی حمایت تامین اجتماعی از حادثه دیدگان ناشی از کار بدون توجه به سابقه حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند