Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:16:59 GMT

احتمالات درباره رفع حصر زهرا رهنورد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۷۳۴۴

احتمالات درباره رفع حصر زهرا رهنورد

در حالی که یک عضوکمیته رفع حصر، رفع حصر زهرا رهنورد را تایید کرده و می‌گوید که «خانم رهنورد می تواند رفت و آمد داشته باشد»، جانشین دبیرکل حزب اعتماد ملی می‌گوید «از اسماعیل دوستی پیگیر انتشار خبر رفع حصر زهرا رهنورد خواهم شد.»

حجت‌الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا در ارتباط با خبر منتشر شده مبنی بر رفع حصر زهرا رهنورد طی دو ماه گذشته که امروز در رسانه ها منتشر شد، اظهار کرد: خبر مستقیمی در مورد موضوع رفع حصر ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فکر می‌کنم آقای دوستی از این موضوع مطلع باشند، با ایشان تماس می‌گیرم و می‌پرسم  نقل و قول‌شان از کجاست. وی در پاسخ به این پرسش که می‌گویند این خبر دو ماه است منتشر شده، آیا شما در این دو ماه هم خبری مبنی بر رفع حصر زهرا رهنورد شنیده‌اید یا خیر؟ پاسخ داد: خیر،‌ در این دو ماه هم چنین خبری نشنیده بودم. این در حالی است که طی ساعات گذشته اخباری به نقل از  اسماعیل دوستی مبنی بر این‌که « مشکل خانم رهنورد حل شده و از حصر بیرون آمده‌اند»  منتشر شده است.  هم‌چنین قاسم میرزایی نیکو گفته است: حکم رفع حصر خانم رهنورد را شورای عالی امنیت ملی صادر کرده است و ابلاغ این حکم به ایشان صحت دارد.  از سوی دیگر الیاس حضرتی عضو کمیته رفع حصر با تایید رفع حصر زهرا رهنورد، گفت که خانم رهنورد می تواند رفت و آمد داشته باشد. خانم رهنورد می‌تواند هر زمان که بخواهد از خانه بیرون برود و به صورت عادی رفت و آمد داشته باشد. مثل خانم کروبی که برای رفت و آمد به خانه مشکلی ندارد.  وی درباره وضعیت رفع حصر میرحسین موسوی نیز گفت: حصر آقای موسوی همچون گذشته است، البته فامیل ایشان می‌توانند به خانه ایشان رفت و آمد داشته باشند. این عضو فراکسیون امید درباره رفع حصر کروبی گفت: آقای کروبی نیز همچون گذشته می تواندن با خویشاوندان و فامیل خود دیدار کنند و آن‌ها به منزل‌شان بروند. از حزب اعتماد ملی نیز تنها آقای اسماعیل دوستی آن هم به صورت موردی به خانه‌شان می‌روند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد که حصر به صورت کامل رفع شود و گفت: بنده پیگیر این موضوع هستم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم
  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی/ زهرا مینویی چه نوشت؟
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • کیانی دومین طلا را کسب کرد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی